آرشیو یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۸۴، شماره ۱۸۴۶۸
اخبار کشور
۱۴

در هجدهمین همایش مشترک فرماندهان بسیج وکلانتری ها عنوان شد

مانور مشترک بسیج و نیروی انتظامی

هجدهمین همایش فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج تهران بزرگ به طور مشترک و با حضور رئیسان کلانتری های تهران بزرگ و فرماندهان دو نیرو برگزار شد.

در این همایش سرتیپ سیدمحمد حجازی فرمانده نیروی مقاومت بسیج تاکید کرد: توافقاتی بین بسیج و ناجا صورت گرفته است که حاصل آن امنیت اجتماعی خواهد بود.

وی تاکید کرد: بسیج و نیروی انتظامی دو نیروی موازی هم نیستند و کاملا ماموریت های جداگانه ای دارند اما می توانند با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند.

سرتیپ احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در سخنانی امسال را سال توام با آرامش و آسایش برای مردم پیش بینی کرد و گفت: این آرامش تنها با تعامل میان بسیج و نیروی انتظامی به وجود خواهد آمد.

در همین حال سرتیپ احمد ذوالقدر جانشین فرمانده نیروی مقاومت بسیج تهران بزرگ در حاشیه این همایش در گفت وگو با خبرنگاران خبر از برگزاری رزمایش مشترک بسیج و نیروی انتظامی در آینده نزدیک داد و گفت: در پی دستورالعمل همکاری نیروی مقاومت بسیج بانیروی انتظامی جمهوری اسلامی که به امضای هر دو فرماندهان رسید، منطقه مقاومت تهران بزرگ نشست مشترکی را بین رئیسان حوزه های مقاومت تهران و کلانتری های این استان و هم چنین پلیس آگاهی و پلیس امنیت برگزار کرد که محور مذاکرات همکاری کلانتری ها با نواحی و حوزه های مقاومت درباره امنیت اجتماعی، امنیت عمومی، شناسایی اراذل و اوباش، مزاحمین خیابانی، برقراری ارتباط بین گشت های پیرامونی تهران و سایر نیازمندی های متقابل بود.