آرشیو یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۸۴، شماره ۱۸۴۶۸
اخبار اقتصادی
۴

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران خبر داد برخورد با تخلفات پیش فروش بلیت های نوروزی

در روز اول پیش فروش بلیت های نوروزی در سالجاری افزایش صددرصدی را در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته داشته ایم.

مهندس علیرضا ولی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: امسال برای نخستین بار فروش بلیت اتوبوس بین شهری بصورت اینترنتی و از طریق تلفن گویا توسط یکی از شرکتهای حمل و نقل مسافر در حال انجام است.

وی یادآور شد: به دلیل حضور بی سابقه متقاضیان جهت خرید بلیت اتوبوس و همچنین با توجه به آمادگی شرکتهای حمل و نقل، در صورت ادامه این روند سرویسهای اضافه و ویژه با هماهنگی تشکلهای صنفی دایر خواهد شد.

به گفته وی بازرسین اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران و نمایندگان تشکلهای صنفی در مراکز پیش فروش و پایانه های مسافری مستقر هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی، مسافران می توانند به دفاتری که به همین منظور ایجاد شده مراجعه کنند.مهندس ولی در ادامه درباره میزان جابجایی مسافر اظهار داشت: سال گذشته در ایام تعطیلات روزانه 180 هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان تهران جابجا شد که امسال پیش بینی می شود از مرز 200 هزار نفر بگذرد.

وی تشکیل کمیسیون تصادفات، کمیته نظارت بر نحوه ارائه خدمات و همچنین کمیته نظارت امداد و نجات را از دیگر برنامه های امسال در ایام تعطیلات نوروزی عنوان کرد.