آرشیو یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۸۴، شماره ۱۸۴۶۸
شهرستان ها
۱۱

بهره برداری از بخش فیزیوتراپی درمانگاه تخصصی یاسوج

یاسوج - خبرنگارکیهان:

با بهره برداری از بخش فیزیوتراپی پلی کلینیک تخصصی یاسوج افراد زیرپوشش تامین اجتماعی در استان از خدمات رایگان برخوردار می شوند.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان گفت: به خدمات دهی به بیش از 600 هزارنفر در بخشها و خدمات درمانی و پاراکلینیک تامین اجتماعی و مراکز درمانی طرف قرارداد در سالجاری اشاره کرد و افزود: با راه اندازی بخش فیزیوتراپی تامین اجتماعی بخش مهمی از مشکلات بیماران زیرپوشش رفع خواهدشد.

بهمن بخت افزود: سازمان تامین اجتماعی استان گفت: امسال 48 میلیارد ریال در بخش خدمات درمانی تامین اجتماعی هزینه شده که از این میزان 20 میلیارد ریال به صورت مستقیم و بقیه در بخش های غیرمستقیم شامل بیمارستانها، مراکز درمانی و داروخانه های طرف قرارداد تامین اجتماعی هزینه شده است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان به نحوه خدمات رسانی به بیماران خاص اشاره کرد و افزود: هزینه بیماران خاص مثل تالاسمی پیوند کلیه، دیالیزی، هموفیلی و همچنین بیمارانی که در بخش های پرهزینه مراکز طرف قرارداد مثل سی سی یو، آی سی یو و ان آی سی یو صددرصد هزینه دارو و درمان و برای بیماران شیمی درمانی و بیماران ام اس 85 درصد هزینه دارو توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود.