آرشیو یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۸۴، شماره ۱۸۴۶۸
حوادث
۱۵

نوجوانان و جوانان، آخرین چهارشنبه شب امسال به فرهنگسراها می روند

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران گفت: 12 فرهنگسرا و تعدادی از پارک های تهران شب چهارشنبه آخر سال برای جلوگیری از آسیب جوانان و نوجوانان برنامه های ویژه ای برگزار می کنند.

به گزارش ایسنا، احمد نوریان در همایش راهبردی سامانه مدیریت شهری با اشاره به این که این برنامه ها شامل تئاتر، سینما، مسابقات ورزشی و... است افزود: همچنین تابلوهای تبلیغاتی با محتوای اربعین حسینی در شهر نصب و جزوه هایی نیز با تصاویر حساسیت زا در نقاط بحرانی شهر تهران برای اطلاع رسانی شهروندان به منظور مراقبت از فرزندان خود توزیع می شود.

طلایی: محکم برخورد می کنیم

فرمانده پلیس تهران نیز با تاکید بر رعایت هشدارهای پلیسی درباره چهارشنبه آخر سال گفت: قصد پلیس مخالفت و ایجاد اختلال در مراسم شادی مردم نیست، اما به همه فروشندگان، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان هشدار می دهیم در صورت فروش مواد محترقه پرخطر و یا مواجهه پلیس با آنها در زمان ساخت این مواد، دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت نگهداشته می شوند؛ به طوری که پس از طی این مدت نیز مراجع قضایی به وضعیت جرایم این افراد رسیدگی می کنند.سرتیپ طلایی افزود: هیچ شهروندی حق ندارد با استفاده از مواد محترقه در روزهای پیش از چهارشنبه آخر سال آرامش و آسایش را از مردم سلب کند؛ از این رو پلیس در صورت هر گونه شکایات مردمی و یا حتی تنها با مشاهده مامور، با متخلف برخورد قانونی می کند.