آرشیو یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۴، شماره ۱۸۴۸۱
اخبار کشور
۲

دیدار خانواده شهدای رسانه با رئیس جمهور

خانواده شهدای رسانه، شب گذشته با دکتر محمود احمدی نژاد دیدار و گفت وگو کردند.

در این مراسم که در محل مسجد ریاست جمهوری برگزار شد، تنی چند از خانواده های شهدا از جمله مادر شهید بابک گوهری و پدر شهید افشاری گزارشگر شبکه خبر صدا و سیما مطالبی را مطرح کردند و سپس دکتر محمود احمدی نژاد سخنان کوتاهی در رثای شهیدان ایراد کرد.

وی اظهار داشت: جای بسی خوشحالی برای من است که سال 84را با چهره های نورانی خانواده شهدای سانحه هوایی هواپیمای سی 130به پایان می رسانم.

احمدی نژاد تاکید کرد: من تردید ندارم که شهدا با ما هستند و چه بسا تعدادی از آنها ناظرما و رفتارهای ما باشند.

رئیس جمهور افزود: ما از لحاظ سعادت بشری، قله ای بالاتر از شهادت نداریم و وظیفه ماست که در تلاش برای رسیدن به این قله باشیم و من شک ندارم که شهدای این سانحه، همگی از سوی خدا انتخاب شده بودند و شک ندارم که اگر آنها زنده بودند و از سوی دیگر حادثه ای چون حمله دشمن صورت می گرفت اینها اولین کسانی بودند که در معرکه حاضر می شدند. این را من نمی گویم خود خانواده شهدایی که الان با من سخن می گفتند اظهار داشتند.

به گزارش خبرنگار ما پیش از سخنان رئیس جمهور، مادر شهید بابک گوهری طی سخنانی با اشاره به مواردی از شواهد موجود و گزارش های کارشناسان فنی، تاکید کرد: من مادر خلبانی هستم که در این حادثه مظلوم واقع شده است. من چون خود سوز دل دارم، سوز دل همه خانواده های شهدای این سانحه را درک می کنم. خداوند می داند که فرزند من در این سانحه مقصر نبوده و مقصرین متاسفانه مورد مواخذه قرار نمی گیرند.