آرشیو یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۴، شماره ۱۸۴۸۱
اخبار ورزشی
۱۳

علی آبادی: موفقیت تیم ملی فوتبال غرور ملی ایرانیان را به اوج می رساند

مهندس محمد علی آبادی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی آغاز سال جدید را طی پیامی به جامعه ورزش و عموم ملت شریف ایران تبریک گفت.

دربخشی از این پیام آمده است:

«در آستانه رستاخیز دوباره طبیعت، شکفتن غنچه های سرخ حیات، در بهاری که فرهنگ متعالی عاشورا و یاد امام حسین(ع) را مقارن با اربعین شهدای کربلا تداعی می کند، سالی جدید را آغاز خواهیم کرد.

سال 84 را در حالی به پایان می بریم که در سال 85 اتفاقات خوب و تاثیرگذاری برای ورزش ایران در سطح آسیا و جهان رقم خواهد خورد.

حضور پرشکوه تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی 2006 آلمان که حکم سومین حضور فوتبال ایران در این رویداد مهم جهانی را دارد، برای ورزش از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بی شک وقتی میلیون ها ایرانی از این حضور به وجد و سرور درخواهند آمد و موفقیت تیم ملی فوتبال غرور ملی را در بین ایرانیان به اوج خواهد رساند، از تیم ملی انتظار می رود که در رقابت های جام جهانی حضوری شایسته داشته باشد. سازمان تربیت بدنی هم با توجه به تاکید رئیس جمهوری تلاش خواهد کرد در جهت این حضور، همه گونه حمایت را از تیم ملی به عمل آورد تا در بهار طبیعت، بهار فوتبال هم قلوب ایرانیان مشتاق را شاد و خرسند سازد.

بازی های آسیایی 2006 قطر هم چشم انداز دیگری است از حضور کاروان ورزش ایران در این بازی ها که امیدوارم در سایه تلاش، تعصب و جنگندگی ورزشکاران دلیر این مرزوبوم، نتایج ما در دوحه قطر مشعشع تر از ادوار قبلی بازی ها باشد.