آرشیو یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۴، شماره ۱۸۴۸۱
اخبار ورزشی
۱۳

معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: بزرگترین ادعای انقلاب اسلامی تحول فرهنگی است

بزرگترین ادعایی که انقلاب اسلامی داشت، تحول فرهنگی بود که این هدف در طول این سالیان کنار گذاشته نشده است.

«محمد علی شعاعی» معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه تودیع و معارفه محمد اجلی رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان که در فرهنگسرای امام خمینی برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق افزود: ما در مقابل دنیایی که تحت عنوان جهانی سازی تلاش می کند فضای فرهنگی حاکم در جوامع را در جهت مخالف فرامین الهی پیش ببرد، ایستاده ایم و در شرایطی که قرار داریم انتظارات خاصی از ما می رود.

وی افزود: در این شرایط یافتن قدرت های فرهنگی منطبق با هویت اصیل انقلاب که مبتنی بر تعالیم الهی و معارف اسلامی است، بسیار سخت است. وی گفت: توجه به قابلیت های جامعه می تواند مقدمه تولیدات جدیدی که از تنوع و زیبایی برخوردارند باشد.

شعاعی با اشاره به جوانی جامعه گفت: جوانی مطالبات خاص خود را دارد و انتظاراتی که این قشر با جامعه مسن دارد بسیار متفاوت خواهد بود پس باید خود را با تفکر قشر جوان وقف دهیم.

وی افزود: از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تلاش های فراوانی برای ارتقای این وزارتخانه به عمل آمده است و در سال آینده برنامه هایی در جهت بسط محیط نقد و انتقاد و بهبود معیشت هنرمندان و پرسنل وزارتخانه اجرا خواهد شد.

¤ در حاشیه این مراسم همزمان با تحویل لوح های یادبود، از موسیقی ترانه های خوانندگان غیرمجاز استفاده شد! هنگام پخش این نوارها، کار از دست مجریان نیز دررفت و بخشی از صدای خواننده مزبور نیز پخش شد که دست اندرکاران برنامه را دستپاچه کرد!