آرشیو یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۴، شماره ۱۸۴۸۱
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

دستگیری سه قاتل فراری

ساری- خبرنگار کیهان: با اجرای طرح ضربتی ثامن در یک هفته اخیر 36 نفر از مجرمان حرفه ای در مازندران شناسایی و دستگیر شدند.

«سرهنگ حسین آزرده» معاون آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران با اعلام این خبر افزود: در جریان این عملیات 14 دستگاه خودروی مسروقه، 19 دستگاه موتورسیکلت، 3 دستگاه کامیون با 40 تن سبوس و 70 کیسه آرد قاچاق کشف شد.

متلاشی شدن باند سرقت

سرتیپ علیرضا بیگی فرمانده انتظامی فارس اعلام کرد: ماموران آگاهی شیراز دو باند سرقت وسایل منزل را در این شهرستان متلاشی کردند.

اعضای یکی از این باندها تاکنون به 40 فقره سرقت لوازم خانگی در شیراز به ارزش 400 میلیون ریال اعتراف کرده اند که علاوه بر دستگیری هشت نفر اعضای اصلی آن، 15 نفر از افرادی که با این باند ارتباط داشته اند نیز دستگیر شده اند.

6 کشته و مجروح در محور زابل- زاهدان

زاهدان- خبرنگار کیهان: سرهنگ پاسدار محمد عرب معاون اجتماعی و ارشاد انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در محور زابل به زاهدان حوالی منطقه پاسگاه تاسوکی، یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه سواری دوو اسپرو برخورد که به دلیل شدت تصادف 3 نفر از سرنشینان هر دو خودرو در دم فوت کرده و 3 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بی احتیاطی راننده حادثه آفرید

مشهد- خبرنگار کیهان: برخورد یک دستگاه خودرو پیکان سواری و یک دستگاه مینی بوس مسافربری در کیلومتر 5 محور اسفراین در مقابل روستای کهنه آب، و به علت بی احتیاطی راننده پیکان چهار کشته و 15 مجروح به جا گذاشت.