آرشیو چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۸۵، شماره ۱۰۸۱
حوادث
۱۱

پرونده جوان پدرکش روی میز قضات دادگاه کیفری؛

می خواستم از پدر معتادم انتقام بگیرم

گروه حوادث: پسرجوانی که اردیبهشت ماه سال 83 پدرش را به قتل رسانده بود، بزودی در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود.

ماجرا از این قرار است که 26 اردیبهشت ماه سال 83 زنی هراسان با کلانتری قرچک ورامین تماس گرفت و خبر از قتل همسرش داد.

ماموران بعد از این تماس در قتلگاه حاضر شدند و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

همسر مقتول در بازجویی گفت: شوهرم به نام احمدرضا 13 سال پیش از زن اولش جدا شد و پس از مدتی با من ازدواج کرد.

احمدرضا از ازدواج اولش دو پسرداشت که با مادرشان زندگی می کردند. ساعتی قبل مصطفی پسر بزرگ همسرم به اینجا آمد و پس از درگیری با پدرش او را با ضربه های کارد آشپزخانه به قتل رساند.

با شناسایی متهم به قتل، ماموران تحقیقات خود را برای دستگیری وی آغاز کردند و سرانجام مصطفی بازداشت شد. او در اداره آگاهی ورامین هنگام بازجویی گفت: 14 سال پیش مادرم بخاطر اعتیاد پدرم از او جدا شد. در این مدت پدرم ما را بسیار اذیت می کرد.

یک بار پدرم به خانه آمد و گفت که برای من و برادرم خانه یی خریده است. او از ما خواست به آن خانه برویم و آنجا را تمیز کنیم. دقایقی از ورود ما به آن خانه نگذشته بود که از سوی پلیس دستگیر شدیم. وقتی ما را به کلانتری بردند در آنجا متوجه شدیم پدرم قصد سرقت از آن خانه را داشته و از ما به عنوان طعمه استفاده کرده است.

متهم به قتل افزود: پس از این ماجرا از پدرم کینه به دل گرفتم. مدتی گذشت، روز حادؤه وقتی به خانه آمدم متوجه شدم صورت مادرم کبود شده است. وقتی موضوع را از او پرسیدم گفت که پدرم و همسردومش پیش مادرم رفته اند و او را کتک زده اند، با عصبانیت به خانه پدرم رفتم و او را با چاقو کشتم. او معتاد بود و من، برادرم و مادرم را خیلی اذیت کرده بود و باید از وی انتقام می گرفتم.

با اعتراف متهم پرونده برای محاکمه به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و این جوان در آستانه محاکمه قرار گرفت.