آرشیو چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۸۵، شماره ۱۰۸۱
حوادث
۱۱

با ارجاع پرونده به دادگاه کیفری استان تهران برگزار می شود؛

محاکمه مردی که همسر سابقش را از پای در آورد

گروه حوادث: پرونده مردی که همسر سابقش را با ضربه های چاقو به قتل رسانده است برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

17 آذر ماه پارسال فوت مشکوک زنی از سوی مسوولان بیمارستان هفت تیر شهرری به ماموران اطلاع داده شد.

پس از اعلام این گزارش، ماموران در صحنه حاضر و در بررسی های اولیه متوجه شدند جسد متعلق به زن 32 ساله یی به نام معصومه است که در اؤر ضربات چاقو به قتل رسیده است. در تحقیقات بیشتر روشن شد که این زن توسط همسایه ها به بیمارستان منتقل شده و شوهر سابق وی هم توسط اهالی محل دستگیر شده است.

با پایان یافتن بررسی های مقدماتی شوهر مقتول که محمود نام دارد به اداره آگاهی شهرری منتقل شد و در بازجویی ها به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: دو سال قبل، بعد از 14 سال زندگی از همسرم معصومه جدا شدم. هنگام طلاق توافق کردیم که سه فرزندمان پیش او بماند و من هرازگاهی به دیدن فرزندانمان می رفتم. پس از مدتی بر سر دیدن فرزندانمان با هم اختلاف پیدا کردیم. روز حادؤه به خانه همسر سابقم رفتم و بخاطر این موضوع با هم درگیر شدیم. از شدت عصبانیت کنترل خودم را از دست دادم و با ضربات چاقو معصومه را کشتم. وقتی به خودم آمدم پیکر غرق در خون معصومه را دیدم که توسط همسایه ها به بیمارستان منتقل شد. اما وی در بیمارستان بر اؤر خونریزی شدید فوت کرد.

بعد از اعتراف محمود برای وی به اتهام قتل کیفرخواست تنظیم و پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری فرستاده شد. این متهم بزودی به پای میز محاکمه می رود.