آرشیو چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۸۵، شماره ۱۰۸۱
ورزشی
۱۴

تیم ملی در سویس، کرواسی و آلمان اردو می زند

تیم ملی فوتبال ایران پیش از حضور در مرحله نهایی مسابقات فوتبال جام جهانی 2006 آلمان، سه مرحله اردوی آمادگی در کشورهای سویس، کرواسی و آلمان دایر می کند.

ملی پوشان فوتبال کشورمان در نخستین گام در روزهای 18 تا 28 اردیبهشت ماه اردوی آمادگی خود را در سویس برپا خواهند کرد و در این اردو بیشتر به تمرینات آمادگی جسمانی و کار با توپ خواهند پرداخت. با توجه به اینکه فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در این روزها برنامه یی برای انجام دیدارهای تدارکاتی تیم های ملی تدوین نکرده است، تیم ملی فوتبال ایران دیداری دوستانه برگزار نخواهد کرد.

تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت به تهران و چند روز استراحت، روز سوم خرداد ماه برای تشکیل اردویی به کرواسی اعزام خواهد شد.

ملی پوشان فوتبال کشورمان در این مرحله از اردو، دو دیدار تدارکاتی که یکی از آنها با تیم ملی فوتبال کرواسی است، در این کشور برگزار خواهد کرد.

بازیکنان تیم فوتبال ایران روز سیزدهم خرداد به تهران بازخواهند گشت و پس از دو و یا سه روز استراحت، مرحله پایانی اردوی آمادگی این تیم در شهر فریدریش هافن آلمان (محل اردوی اصلی) دایر خواهد شد.

در این مرحله از اردو ملی پوشان فوتبال کشورمان دیدارهای تدارکاتی برگزار خواهند کرد.

تیم ملی فوتبال ایران که در گروه چهارم رقابت های فوتبال جام جهانی 2006 آلمان با تیم های مکزیک، پرتغال و آنگولا همگروه است، نخستین بازی خود را در این مسابقات روز بیست و یکم خرداد با تیم مکزیک در نورمبرگ برگزار خواهد کرد.