آرشیو پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۸۵، شماره ۱۰۸۲
ایران
۳

انتقاد نماینده زاهدان از دستگاه قضایی

پیمان فروزش با اشاره به گروگانگیری در استان گفت: دستگاه قضایی آنچنان که انتظار مردم و نمایندگان استان بود با گروگانگیران برخورد نکرده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایسنا خاطر نشان کرد، نقاطی از مرز را که نمی توان به صورت سخت افزاری کنترل کرد باید با روش نرم افزاری کنترل کنیم.

وی ایجاد امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان را بستر توسعه پایدار استان دانست و افزود: باید عوامل ناامنی در استان شناسایی و در رفع آن تلاش صورت گیرد.

دکترحسینعلی شهریاری گفت: از اولویت های اول پیگیری حادثه تروریستی جاده زابل زاهدان برخورد با مدیران ضعیف است که به علت سهل انگاری آنان این حادثه اتفاق افتاده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایسنا افزود: از کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گروهی به سیستان و بلوچستان می آیند تا علاوه بر ملاقات با خانواده های شهدای این حادؤه، بر روند کارهای اجرایی برای رفع مشکلات پیگیری و اقدام لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به حوادؤی که در بحث ناامنی در استان اتفاق می افتد، خاطر نشان کرد: اکثر این حوادث در جاهایی به وقوع پیوسته که هم جاده وجود داشته و هم پاسگاه و به نوعی آن منطقه تحت کنترل ما بوده است.