آرشیو پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۸۵، شماره ۱۰۸۲
بلاغ
۶

استاندار گیلان: بیش از 2 هزار میلیارد ریال به ایجاد بنگاه های کوچک اقتصادی در گیلان اختصاص یافت

استاندار گیلان از اختصاص 2160 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد بنگاه های کوچک اقتصادی زودبازده کارآفرین در استان خبر داد.

مهندس عبداللهی در نشست شورای اداری استان با اشاره به اقدامات انجام شده در امر اشتغالزایی افزود: این میزان اعتبار از محل 20 درصد منابع بانکی استان و 400 میلیارد ریال تسهیلات فنی اعتباری در دو ماه پایان سال 84 برای ایجاد اشتغال استان اختصاص یافته که در بخش های مختلف تعاون، کشاورزی، صنعت، بازرگانی و گردشگری هزینه می شود. وی گفت: بخشی از این تسهیلات تاکنون توزیع شده و مابقی نیز در سال جاری توزیع خواهد شد.

استاندار گیلان تاکید کرد: در سال 85 به

عدالت گستری، محرومیت زدایی، مهرورزی و تکریم ارباب رجوع به صورت عینی و واقعی توجه خواهد شد و با رفع محرومیت از روستاها، تقویت بخش فرهنگی، توجه به حل عبور و مرور شهری و حفظ محیط زیست و توسعه حمل و نقل می کوشیم تا سالی پر تلاش را برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم در پیش داشته باشیم.

وی توجه به مردم و مردمی بودن را از جمله وظایف مدیران دستگاه ها برشمرد و بر لزوم ارایه گزارش کار واقعی به مردم، تمرکز زدایی و تفویض اختیار به شهرستانها جهت تسهیل در امور مکانیزه کردن فرایند اداری و هماهنگی اجرای کارهای عمرانی بین دستگاه های اجرایی برای تسریع بخشیدن به پیشرفت پروژه ها تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با به کارگیری درست امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی از تمامی قابلیتهای موجود استفاده کرده و با رعایت صرفه و صلاح مردم و نظام در صورت لزوم امکانات را گسترش دهیم.