آرشیو پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۸۵، شماره ۱۰۸۲
حوادث
۱۱

شرور منطقه «وحدت اسلامی» تهران دستگیر شد

یکی از اشرار خیابان «وحدت اسلامی» تهران یک روز پس از درگیری با صاحب یک موبایل فروشی و مجروح شدن او با قمه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد. ساعت 15:19 روز 14 فروردین ماه با اعلام گزارش درگیری و شکستن شیشه های یک موبایل فروشی در خیابان «وحدت اسلامی» و مجروح شدن صاحب فروشگاه، ماموران کلانتری 115 «رازی» جهت دستگیری عوامل درگیری وارد عمل شدند.

بنابراین گزارش پس از انجام تحقیقات پلیسی، دو متهم پرونده به نامهای «مصطفی» و «مجید» که پسرعمو بودند، شناسایی شدند.

در این حال یک روز بعد از این حادؤه، ماموران گشت انتظامی در حالی متهمان را در خیابان مشاهده کردند که در حال گذر با موتوسیکلت در منطقه وقوع جرم بودند. پس از دقایقی تعقیب و گریز، موتوسیکلت متهمان به مینی بوسی پارک شده در خیابان، برخورد کرد و متوقف شد. بدین ترتیب «مصطفی» دستگیر و به کلانتری «رازی» منتقل شد.

به گزارش ایسنا متهم در بازجویی ها به تخریب خودرو پژو در خیابان «درختی» در تاریخ 21 اسفند ماه سال گذشته و شکستن شیشه های یک فروشگاه و در خانه یی با تبر و مجروح کردن صاحبخانه در خیابان «وحدت اسلامی» به همراه پسرعموی خود اعتراف کرد. با اعترافات متهم به شرارت، وی دیروز مقابل مغازه یی که دو روز قبل تخریب کرده بود در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی در خصوص علت ارتکاب این جرایم گفت: بخاطراختلافات قبلی با این افراد مبادرت به این کارها کردم. هم اکنون متهم برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال یافته است.