آرشیو پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۸۵، شماره ۱۰۸۲
حوادث
۱۱

بخاطر اختلاف بر سر میزان حقوق

کارگر اخراجی قائم مقام مدیر عامل شرکت را کشت

گروه حوادث: کارگر اخراجی یک شرکت که بخاطر اختلاف با قائم مقام مدیر عامل او را کشته بود، خودش را تسلیم پلیس کرد.

به گزارش خبرنگار ما، صبح روز گذشته کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی تهران از مرگ مرد جوانی در بیمارستان فیاض بخش بر اؤر اصابت ضربات چاقو باخبر شدند و بسرعت به بیمارستان رفتند.

کارآگاهان در تحقیقات اولیه دریافتند مقتول مرد جوانی به نام سیامک است که به عنوان قائم مقام مدیر عامل در یک شرکت به نام «آفتاب» مشغول به کار بوده است.

ماموران در ادامه بازجویی از افرادی که سیامک را به بیمارستان رسانده بودند پی بردند ساعت 11 و 30 دقیقه صبح دیروز مرد 30 ساله یی به نام اکبر که پیش از این در شرکت مذکور کار می کرده و اخیراص اخراج شده وارد شرکت واقع در منطقه چیتگر شده و پس از درگیری با «سیامک» (قائم مقام مدیر عامل) او را با ضربات چاقو مجروح و فرار کرده است.

با روشن شدن این موضوع دستگیری «اکبر» در دستور کار پلیس قرار گرفت تا این که ساعاتی بعد در حالی که کارآگاهان به دنبال سرنخی از قاتل فراری بودند، وی با مراجعه به پاسگاه اندیشه خودش را تسلیم کرد.

«اکبر» در اعترافات اولیه اش گفت: من با «سیامک» بر سر میزان حق و حقوقم اختلاف داشتم و به همین دلیل امروز روز حادثه به شرکت رفتم و با او درگیر شدم. در جریان این نزاع ناگهان کنترل خودم را از دست دادم و با چاقو ضربه یی به «سیامک» زدم و در حالی که بشدت ترسیده بودم فرار کردم. این متهم به قتل افزود: «من قصد نداشتم سیامک را بکشم و پس از فرار دچار عذاب وجدان شدم و خودم را تسلیم کردم. »

پس از اظهارات این متهم وی برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.