آرشیو یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۸۵، شماره ۱۰۸۴
ایران
۳

جبهه پیروان خط امام و رهبری در جلسه امروز خود انجام می دهند:

تصمیم گیری برای ناطق نوری

واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری امروز در جلسه یی اظهارات ناطق نوری، رییس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب مبنی بر کناره گیری از کار تشکیلاتی را بررسی و در مورد آن اتخاذ تصمیم می کند.

مریم بهروزی، دبیر کمیته سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت وگو با ایلنا، گفت: در این رابطه با آقای عسگراولادی، دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز صحبت هایی داشتیم که قرار است با ناطق نوری هم در خصوص این اظهارات جلسه یی برگزار کنیم.

دبیر کل جامعه زینب (س) گفت: معتقدم ناطق نوری همچنان باید به فعالیت های جمعی خود که در گذشته تاؤیرات مثبتی داشته است، ادامه دهد که این مساله به نفع اصولگرایان است. بهروزی با بیان اینکه جامعه ما در شرایط کنونی نیاز بیشتری به وحدت و همکاری بین جناح ها دارد، تصریح کرد: در شرایطی که باید تمام انرژی نیروهای خط امام و رهبری را در راستای منافع ملی با یکدیگر هماهنگ کنیم، کنار کشیدن یکی از چهره های سیاسی تاؤیرگذار در جریان اصولگرا نمی تواند به نفع کشور و این جریان باشد. وی ادامه داد: ما معتقدیم اختلاف ها و دسته بندی های سیاسی، جناحی یا درون جناحی می تواند به اهداف بلند ما در مقابله با استکبار و صهیونیسم صدمه وارد کند.

بهروزی در پایان با اشاره به تقدیر محمدرضا باهنر، دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین از اقدام ناطق نوری، گفت: تشکر محمدرضا باهنر از زحمات و تلاش های ناطق نوری به معنای تایید خداحافظی ایشان از مجموعه شورای هماهنگی نیروهای انقلاب نیست.