آرشیو یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۸۵، شماره ۱۰۸۴
گفتنی
۶

نخستین جلسه شورای اداری دماوند در سال جاری برگزار شد

علیرضا فخاری در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان دماوند در سال 85 بر تعامل مناسب بین بخش اجرایی و بدنه علمی تاکید کرد و در این راستا خواستار مشارکت هر چه بیشتر دانشجویان و دانشگاهیان شد.

فرماندار دماوند در این نشست به تشریح برنامه های سال جاری پرداخت و در بیان اولویت های کاری بیشترین توجه فرمانداری را به بخش برنامه ریزی دانست و افزود: مسوولان ادارات هر چه سریع تر طرح ها و برنامه های خود را ارایه دهند تا متناسب با شرایط بودجه، طرح ها در کمیته برنامه ریزی بررسی و در قالب طرح های ملی و فرااستانی اجرا شود. وی بر بهره برداری از پروژه های زود بازده جهت اشتغال سریع جمعیت جوان بیکار شهرستان تاکید کرد و اذعان داشت شهرستان دماوند فاقد طرح جامع و آمایش سرزمین است که این معضل در آینده باعث بی نظمی و شکل گیری جریان های نامتجانس در بخش های مختلف حوزه شهرستان خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با نگرش بر طرح هادی و جا نمایی های مناسب با رعایت حریم شهری می توانیم همخوانی لازم بین اجزای به هم پیوسته نیازمندی های شهری از جمله بخش های مختلف تجاری، اداری و... را ایجاد کنیم و با توزیع سرانه جمعیت، صنعت، کشاورزی و... فضاهای خاصی را در کل شهرستان شناسایی کنیم تا ارایه طرح جامع شهرستان در آینده توسط مشاورین تسهیل شود.

فخاری ابراز امیدواری کرد بتوانیم سرمایه های سرگردان و بلاتکلیف را با برنامه ریزی مناسب هدایت کرده و با مشارکت مردم و بخش خصوصی تسهیلات قانونی مشخص به منظور ایجاد زمینه همکاری جهت توسعه این بخش، ایجاد کنیم.