آرشیو دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۸۵، شماره ۱۸۴۹۳
اخبار ورزشی
۱۳

توقف منچستر، پیروزی چلسی پنجمین عنوان قهرمانی برای لیون

رقابتهای فوتبال باشگاهی اروپا هفته های پایانی خود را سپری می کند و از این رو دیدارها حساس تر از گذشته پیگیری می شود.

در فرانسه شکست تیم بوردو مقابل لیل موجب شد تیم المپیک لیون به عنوان قهرمان زود هنگام مسابقات شناخته شود. بوردو تیم دوم جدول رده بندی در زمین تیم لیل با نتیجه 3بر2 بازی را واگذار کرد تا تیم المپیک لیون برای پنجمین فصل پیاپی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

چلسی صدرنشین لیگ برتر انگلیس با پیروزی دو بر صفر برابر بولتون یک گام دیگر به کسب دومین عنوان قهرمانی نزدیک تر شد. منچستریونایتد که در هفته های اخیر بسیار خوب نتیجه گرفته بود، در دیدار خانگی برابر ساندرلند متوقف شد تا مورینیو با خیال راحت به دیدارهای پیش رو نگاه کند. آرسنال هم سه بر یک از سد وست بروموویچ گذشت.

تیم های مدعی بایرن مونیخ و هامبورگ در هفته سی ام رقابتهای بوندسلیگا برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

بایرن مونیخ با نتیجه 2برصفر آرمینیا بیله فلد را شکست داد و تیم دویسبورگ با همین نتیجه مغلوب هامبورگ شد و به لیگ دسته دوم فوتبال آلمان سقوط کرد.

گل های بایرن مونیخ را «میشائیل بالاک» در دقیقه 69 و «مهمت شول» در دقیقه 74 وارد دروازه آرمینیا بیله فلد کردند.

«یوو موهرل» مدافع دویسبورگ در دقیقه 24 و «آیلتون» در دقیقه 30 برای تیم هامبورگ در بازی مقابل دویسبورگ گلزنی کردند، ضمن اینکه «مهدی مهدوی کیا» ملی پوش ایرانی تیم هامبورگ 90دقیقه برای این تیم بازی کرد.

در ایتالیا تیم صدرنشین یوونتوس در هفته سی وچهارم رقابتهای فوتبال سری «آ» باشگاههای ایتالیا مقابل تیم کالیاری متوقف شد. در این دیدار که در زمین تیم کالیاری برگزار شد، تیم یوونتوس با گل «کاناوارو» که در آخرین ثانیه بازی به ثمر رساند از شکست برابر میزبان خود گریخت.

«آلساندرو دل پیه رو» بازیکن صاحب نام یوونتوس در دقیقه 52 یک ضربه پنالتی را به سود این تیم از دست داد.