آرشیو یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۲۳۶۰۸
شهرستان ها
۸

اخبار کوتاه از ورزش کشور

دعوت از ورزشکاران برای حضور در اردوی تیم ملی

تبریز - خبرنگار اطلاعات: مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشور تا 23 اردیبهشت در تهران در حال برگزاری است.

کاظم رجبی قهرمان پارالمپیک آتن در سنگین وزن و ابراهیم صادقی از استان آذربایجان شرقی به این مرحله دعوت شدند.

گفتنی است؛ از محمد حاج حسین نژاد خطیبی ورزشکار تبریزی برای حضور در مرحله هفتم اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولین کشور که از 10 تا 17 اردیبهشت در تهران برگزار می شود دعوت به عمل آمده است.

برگزاری مسابقات انتخابی کشتی

ظمسابقات قهرمانی کشتی بزرگسالان استان آذربایجان شرقی انتخابی تیم اعزامی به مسابقات کشوری در رشته های آزاد و فرنگی در تبریز برگزار شد. این مسابقات در رده سنی بزرگسالان با حضور 10 تیم در قالب 66 کشتی گیر برگزار و نفرات برتر 7 وزن مشخص شد.

مسابقه دوومیدانی دانش آموزان

ظشهر جدید سهند - خبرنگار اطلاعات: یک دوره مسابقه دوومیدانی ویژه دختران مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در شهر جدید سهند تبریز برگزار شد.

مسئول ورزش شهر سهند در مراسم برگزاری این مسابقه ها از تشکیل تیم فوتبال سهند در این شهر خبر داد.

مسابقه فوتبال در خواف

خواف - خبرنگار اطلاعات: از سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال استان خراسان رضوی، دیدار نهایی بین تیم های زین الاحرار خواف و تربیت تربت حیدریه در میدان چمن انقلاب شهرستان خواف برگزار شد. در این مسابقه، تیم زین الاحرار بانتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

پیروزی تیم فوتبال فرهنگ شهرداری رامهرمز

رامهرمز - خبرنگار اطلاعات: در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های خوزستان، تیم فرهنگ شهرداری رامهرمز موفق شد با نتیجه 4 بر یک راه آهن اندیمشک را مغلوب کند.

برگزاری مسابقه دو در آباده

آباده - خبرنگار اطلاعات: یک دوره مسابقه دو همگانی به مسافت 3 کیلومتر با شرکت 77 نفر از اعضای پایگاه های مقاومت آباده برگزار شد. در این مسابقه شرکت کنندگان مسافت بین میدان ولی عصر تا مسجدالنبی این شهرستان را طی کردند. گفتنی است؛ این مسابقه برای متولدین سال 67 به بالا برگزار شد.

مسابقه طناب کشی

ظ یک دوره مسابقه طناب کشی در آباده برگزار شد.

در این مسابقه 160 نفر از 18 پایگاه مقاومت و نیز تیم هایی از هیئت کشتی، بوکس و بسیج به رقابت پرداختند.

در این مسابقه که در پارک شهر و در جوار یادمان شهدای گمنام آباده برگزار شد، تیم های مالک اشتر،هیات جودو پایگاه امام خمینی(ره) به ترتیب اول تا سوم شدند.