آرشیو دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۱۰۹۵
حوادث
۱۳

بازپرس ویژه قتل به کارآگاهان جنایی دستور داد

بازداشت 3 نگهبان محله به اتهام قتل مرد پاکستانی

گروه حوادث : دستور بازداشت سه نگهبان محله در محدوده کلانتری 128 تهران نو به اتهام ضرب و جرح و قتل یک تبعه پاکستانی از سوی بازپرس دادسرای جنایی تهران صادر شد.

به گزارش خبرنگار ما، جمعه هفته گذشته به ماموران کلانتری 128 تهران نو خبر رسید که جسد یک مرد پاکستانی که تنها یک دست دارد در خیابان پیدا شده است.

ماموران کلانتری پس از حضور در محل کشف جسد در گزارش اولیه فوت مرد پاکستانی را مشکوک اعلام کردند و پرونده برای انجام تحقیقات به بازپرس اصغرزاده کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی تهران سپرده شد در بررسی های اولیه از محل پیدا شدن جسد مشخص شد که این مرد از سوی سه نگهبان محله مورد ضرب و جرح شدید قرار گرفته است. شاهدان ماجرا به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران گفتند این مرد توسط نگهبانان محله از عقب یک وانت بار به پایین پرت شده است.

تحقیقات بیشتر نشان داد که در طرح جمع آوری متکدیان که روز جمعه گذشته به اجرا درآمد سه نگهبان محله قصد داشتند این مرد پاکستانی یک دست را که کنار خیابان نشسته و ظاهرا در حال گدایی بود سوار وانت جمع آوری متکدیان کنند اما این مرد در برابر آنها مخالفت کرد و به همین دلیل از سوی آنها مورد ضرب و جرح شدید قرار گرفت و از عقب وانت به پایین پرت شد.

بدین ترتیب بازپرس اصغرزاده رییس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران روز گذشته دستور بازداشت سه نگهبان محله را صادر کرد.

بازپرس اصغرزاده در این باره گفت: مطابق گفته شاهدان محلی این سه نگهبان بعد از ضرب و جرح مرد پاکستانی وی را از عقب وانت به پایین انداخته اند اما چون هنوز تحقیقات کامل از آنها انجام نشده فعلا به اتهام ایراد ضرب و جرح و مظنونیت در ارتکاب قتل عمدی دستور بازداشت این سه نگهبان محله را صادر کرده ام.

بنا بر این گزارش تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.