آرشیو دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۱۰۹۵
حوادث
۱۳

نوه ام را اعدام کنید او قاتل پسرم است

گروه حوادث: مادربزرگ پسرجوانی که متهم است پدرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده برای نوه اش تقاضای قصا کرد.

به گزارش خبرنگار ما، 28 فروردین ماه به بازپرس ویژه قتل اعلام کردند، فردی به نام براتعلی در بیمارستان جان باخته است، بلافاصله بازپرس و ماموران در محل حاضر و تحقیقات آغاز شد. در تحقیقات اولیه، همسر براتعلی به ماموران گفت: روز حادثه همسرم مشروب خورده و مست بود، به همین خاطر وقتی داشت در خانه راه می رفت به زمین خورد و لیوان و چاقویی که در دستش بود وارد بدنش شد. حرف های زن جوان در حالی مطرح شد که پزشکی قانونی در بررسی اولیه اعلام کرد، براتعلی با ضربه چاقو که برقلب و کبدش وارد شده به قتل رسیده است.

بنابراین ماموران به حسن، پسر 19 ساله براتعلی که با پدرش اختلاف داشت مشکوک شدند و او را تحت بازجویی قرار دادند. این جوان در اعترافاتش گفت: پدرم را من به قتل رساندم. روز حادثه وقتی وارد خانه شدم، دیدم او بازهم مشروب خورده و مست است هربار که این اتفاق می افتاد پدرم درگیری ایجاد می کرد، مثل همیشه به طرف مادرم رفت تا باز با او دعوا کند، به همین خاطر من دخالت کردم و 2 ضربه چاقو به سینه اش زدم و او لیوانی در دستش بود و ناگهان به زمین خورد و لیوان شکست و بدن او را مجروح کرد.

ماموران در ادامه، مادر این پسر را تحت بازجویی قرار دادند. او گفت: آنچه پسرم حسن گفته است، حقیقت دارد و من برای حمایت از پسرم واقعیت را پنهان کردم. گزارش خبرنگار ما حاکی است، روز گذشته مادر براتعلی مقتول با حضور در شعبه 2 دادسرای جنایی تهران برای نوه اش حسن تقاضای قصا کرد.