آرشیو دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۱۰۹۵
حوادث
۱۳

سناریوی عجیب جوان 25 ساله برای اخاذی از خانواده اش

گروه حوادث: نقشه جوان 25 ساله یی که با طراحی یک سناریوی عجیب قصد داشت از خانواده اش زورگیری کند فاش شد.این جوان 25 ساله که محمد نام دارد با مخفی شدن در صندوق عقب خودرواش قصد داشت وانمود کند او را ربوده اند تا از این طریق بتواند از خانواده اش اخاذی کند اما بخاطر گیر افتادن در صندوق عقب دچار احساس خفگی شد و سرانجام رهگذران او را نجات دادند.این حادثه زمانی رخ داد که «محمد» به دلیل برخی اختلافات خانوادگی قصد داشت در عروسی برادر همسرش شرکت نکند.

در این حال وی با استفاده از فرصت به وجود آمده، طی تماسی با خانواده اش عنوان کرد که توسط چند تن، ربوده شده است؛ حال آنکه آدم رباها برای آزادی او مبلغ 20 میلیون تومان طلب کرده اند. در این میان «محمد» به دنبال اعلام موضوع به خانواده اش، از ترس اینکه کسی او را نبیند، داخل صندوق عقب خودرو پژواش رفت تا در آنجا پنهان شود. در حالی که در صندوق خودرو در حالت نیمه باز بود، جوان 25 ساله چندین بار دیگر برای درخواست کمک با خانواده اش تماس گرفت و حتی برای آنها ح ث ح فرستاد. در همین حال که وی در حال مذاکره با خانواده اش بود، ناگهان درب صندوق عقب بسته شد و وی داخل صندوق عقب گیر کرد با کوبیدن به در، از رهگذران خواست که به فریادش برسند. به گزارش ایسنا در پی داد و فریادهای «محمد»، افراد حاضر در محل با راهنمایی وی، سوییچی را که پشت لاستیک عقب خودرو مخفی کرده بود تا در صورت حادثه مشابه از آن استفاده شود، پیدا کردند و با باز کردن در صندوق عقب خودرو، او را از خفگی نجات دادند.

در این میان ماموران گشت کلانتری «119» مهرآباد جنوبی که در حال عبور از محل بودند با مشاهده تجمع مردم وارد صحنه شدند و به دلیل مشکوک شدن به «محمد»، وی را برای انجام تحقیقات به کلانتری انتقال دادند. «محمد» در بازجویی های پلیسی، در خصوص هدف خود از ارتکاب این اقدام گفت می خواستم با این ترفند مبلغ درخواستی را از خانواده ام اخذ کنم.