آرشیو دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۱۰۹۵
ورزش
۱۴

انصاری فرد: هیچ بازیکنی اخراج نشده است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: هشت بازیکن از فهرست تیم فوتبال برای دیدار برابر ابومسلم مشهد خارج شده اند و هیچکدام از آنها اخراجی نیستند.

محمدحسن انصاری فرد اظهار داشت: طبق روال معمول، هجده بازیکن برای همراهی تیم در مصاف مقابل ابومسلم انتخاب شدند که در بین آنها هشت بازیکن اصلی و ذخیره حضور ندارند. در این بین، بحث اخراج مطرح نیست. در تمامی بازی های ما در لیگ برتر و جام حذفی، چنین اتفاقی رخ می دهد؛ مثل سفر به اصفهان و رویارویی با سپاهان. نمی دانم چرا در آن بازی ها چنین اتفاقاتی رقم نخورد.

وی با اشاره به جذب بازیکن از تیم فوتبال استقلال تهران، عنوان داشت: تا زمانی که مجبور نشویم، از این تیم بازیکنی را جذب نمی کنیم؛ اما اگر نیازمان ایجاب کرد اقدام به استخدام بازیکن از این تیم خواهیم کرد.

انصاری فرد در پاسخ به این پرسش که آیا به توافقنامه با باشگاه استقلال پایبند خواهید بود یا خیر، اذعان داشت: تفاهمنامه با مسوولان سابق باشگاه به امضا رسیده است؛ حتی در آن نیز اشاره یی به ممنوع بودن نقل و انتقال بین دو باشگاه استقلال و پرسپولس نشده بود. در متن آن آمده بود که دو باشگاه با هماهنگی می توانند از هم بازیکن بگیرند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت حقوق بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه، اظهار داشت: نماینده یی را به امارات فرستاده ایم تا از حساب باشگاه الشباب مبلغی را دریافت کند تا پیش از بازی مقابل ابومسلم در اختیار بازیکنان قرار دهیم. در صورت محقق نشدن این امر تا پایان هفته بدهی بازیکنان پرداخت خواهد شد. وی درباره جذب ایمان مبعلی تصریح کرد: مراحل ابتدایی انتقال وی طی شده و در تاریخی که پیش از این عنوان داشته بودیم، با تیم قرارداد امضا می کند. تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر سه شنبه (فردا) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف ابومسلم می رود.