آرشیو دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۱۰۹۵
ورزش
۱۴

آری هان: پرسپولیس فصل آینده تغییرات زیادی خواهد داشت

بدون تردید همه مربیان فوتبال در دنیا از شکست تیم خود ناراحت می شوند اما من چند دیدار آخر پرسپولیس در لیگ برتر را، بازی های تدارکاتی برای حضور بهتر در مسابقات جام حذفی می دانم.

آری هان، سرمربی هلندی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ضمن بیان مطلب فوق، گفت: هر چند من و بقیه اعضای فنی پرسپولیس نهایت تلاش مان را برای هر چه بهتر شدن تیم پرسپولیس انجام می دهیم اما باید اذعان کرد پرسپولیس مشکلات عدیده یی دارد که باید به مرور زمان و با کمک مدیریت باشگاه برای رفع آنها اقدام کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم در جام حذفی موفق بوده و بتوانیم تا حدودی عملکرد تیم پرسپولیس در لیگ برتر را جبران کنیم، هر چند که برنامه اصلی ما برای سال آینده شکل گرفته است.

آری هان همچنین تصریح کرد: از آن جایی که این مسابقه اهمیت چندانی برای وضعیت تیم پرسپولیس در جدول مسابقات نداشت، به حامد کاویانپور استراحت دادم تا برای مسابقات حساس جام حذفی آمادگی کامل داشته باشد.

سرمربی سابق تیم ملی چین در رابطه با بازیکنان خارجی جدیدی که پرسپولیس خریداری کرده است، اظهار داشت: رافائل و ساها روز به روز در حال بهتر شدن هستند و بزودی به هماهنگی کامل با بقیه بازیکنان تیم خواهند رسید، الونگ الونگ نیز فوتبالیست قدرتمند و باهوشی است که در فصل آینده لیگ برتر ایران از او بیشتر خواهید شنید.

وی ادامه داد: با کمال تاسف باید اعتراف کنم اکثریت بازیکنان پرسپولیس در بازی با سپاهان بسیار ضعیف و دور از انتظار ظاهر شدند. مطمئن باشید که چنین بازیکنانی در فصل آینده در پرسپولیس نخواهند بود.

آری هان در پایان تاکید کرد: تیم پرسپولیس در فصل آینده تغییرات زیادی خواهد کرد و من مصمم هستم که با همکاری همه پرسپولیسی ها این تیم را با سلیقه کادر فنی فعلی آماده مسابقات کنیم.