آرشیو سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۱۸۵۰۰
اخبار ورزشی
۱۳

ویارئال اسپانیا- آرسنال انگلستان مهاجمان گل نزن سد دفاعی مستحکم!

ویارئال برای رسیدن به دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا باید کار بزرگی که تیم های سرشناس قاره نتوانستند از عهده آن بربیایند را انجام داده و دفاع محکم آرسنال را تسلیم کند.

آرسنال و ویارئال در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، در اسپانیا به میدان خواهند رفت. نماینده انگلستان که هوادارانش آرزو دارند جام قهرمانی را به پایتخت بیاورد در دیدار رفت در هایبری با گل «کولوتوره» پیروز شد. این فصل مهاجمان ویارئال به سختی راه دروازه ها را پیدا کرده اند و بهترین نتیجه آنها در معتبرترین جام باشگاه های اروپا پیروزی دو بر یک برابر اورتون در مرحله مقدماتی بوده است.

اکنون نماینده اسپانیا در جایگاه دهم لیگ ایستاده است و تنها امیدشان برای حضور در رقابت های فصل آینده اروپا، قهرمانی در لیگ قهرمانان است.

آنها در هشت دیدار گذشته لالیگا تنها یک بار پیروز شدند. شنبه هم برای رویارویی با آرسنال مانوئل پلگرینی تصمیم گرفت تیم دوم خود را در لالیگا برابر سوسیه داد به میدان بفرستد که سرانجام آن هم شکست دو بر صفر زردپوشان بود.

سرمربی ویارئال در این باره گفت: «این تصمیم را گرفتم چرا که سه شنبه بازی بسیار مهمی داریم. اما، مطمئن هستم که بازی با آرسنال داستان دیگری خواهد داشت.»

بار دیگر ویارئال روی «خوان رامون ریکلمه» حساب خواهد کرد.

اما آرسنال که با یک تساوی هم به دیدار نهایی صعود خواهد کرد، قطعا به آب و آتش نمی زند و تمام توجه خود را معطوف به خط دفاعی می کند.