آرشیو سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۱۰۹۶
ورزش
۱۴

احتمال رفتن کاپلو از یووه

روزنامه های ایتالیا نوشتند که به خطر افتادن قهرمانی یوونتوس در سری A، می تواند فابیو کاپلو، پاتریک ویرا، آدریان موتو و زلاتان ابراهیموویچ را برای رفتن از این گروه مصمم کند. یوونتوس در سه ماه پیش با به دست آوردن ده امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، در آستانه تکرار یک قهرمانی دیگر بود اما، پیروز نشدن در هفت دیدار گذشته و پنج تساوی پیاپی، گذشته از کاهش این اختلاف به سه امتیاز، میلان را به یک مدعی جدی تبدیل کرده است.

این سقوط ناگهانی آینده بعضی افراد از جمله کاپلو سرمربی و لوچیانو موجی، آنتونیو جیرادو و روبرتو بتگا مدیران یووه را با ابهام روبرو کرده است.

خبر انتقال کاپلو به اینتر، رئال مادرید و تیم ملی انگلستان و روابط تیره و نگران کننده او با آلساندرو دل پیرو و هواداران تیمش، همگی نشان از نماندن این مربی در تورین برای فصل آینده دارند.

رفتن کاپلو، در خروج را به ابراهیموویچ نشان خواهد داد، زیرا این سوئدی در نخستین فصلش در یوونتوس شانزده گل زد اما، نه تنها امسال شش گل زده، بلکه از هجده فوریه نتوانسته دروازه هیچ حریفی را باز کند. پافشاری کاپلو به انتخاب مهاجم پیشین آژاکس به جای دل پیرو که همواره بازیکن محبوب هواداران یووه بوده، آنها را بر ضد مربی گروهشان تحریک کرده است.

رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات تابستان به دنبال ابراهیموویچ بود و اکنون با خودداری سفید و سیاه پوشان از تمدید قرارداد او، به نظر می رسد مذاکرات با سفیدپوشان برنابئو از سر گرفته شود.

موتو، بازیکن پیشین چلسی و ویرا که در تابستان با 75\13 میلیون پوند به تورین آمد، دو بازیکن دیگری هستند که از شرایطشان در یووه چندان رضایتی ندارند.

یوونتوس برای جوان تر کردن خط دفاعی پا به سن گذاشته اش، در آستانه بازنشسته دیدن لیلیان تورام و پاول ندود است و به نظر می رسد برای آوردن کریستیانو زانتی مرد میانی اینتر و مارکو مارکیونی بازیکن پارما برنامه هایی داشته باشد.