آرشیو دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۵۸۵۱
شهرستان ها
۲۰

قالب دوازدهمین کاروان تجدید میثاق عاشوراییان زایران تبریزی با پای پیاده عازم حرم امام راحل(ره) خواهند شد

تبریز- خبرنگار رسالت:مسئول کاروان پیاده آذربایجان شرقی گفت: زایران تبریزی در قالب دوازدهمین کاروان تجدید میثاق عاشوراییان با آرمان های امام(ره) و رهبری، به منظور شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با پای پیاده عازم مرقد امام راحل(ره) می شوند.

احمد تیزچنگ در گفتگو با خبرنگار ما افزود: زایران تبریزی در قالب دوازدهمین حرکت حماسی، کاروان پیاده میثاق عاشوراییان با آرمان های امام و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری بیست و دوم اردیبهشت ماه پس از طی 750 کیلومتر مسافت مصلای تبریز تا حرم حضرت امام(ره) و عبور از 59 شهر و آبادی وارد تهران خواهند شد تا در مراسم هفدهمین سالگرد رحلت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی شرکت نمایند.

وی اضافه کرد: کاروان پیاده در طول مسیر برنامه های قرآنی و فرهنگی برای کودکان و جوانان شهرها و اهالی روستاها برگزار خواهد کرد که از بعد تبلیغی و پیام رسانی حایز اهمیت است.

تیزچنگ افزود: این کاروان عمدتا از رزمندگان دوران دفاع مقدس، پدران و یادگاران شهداء، جانبازان، آزادگان و بسیجیان تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: ما افتخار می کنیم اولین کاروان پیاده در سطح کشور دوازده سال پیش از استان آذربایجان شرقی برای تجدید میثاق با آرمان های امام و مقام معظم رهبری حرکت کرده و الگودهنده مناسبی در این زمینه برای سایر استان ها است.

گزارش دیگری حاکی است: حسن میلانی رئیس اداره روابط عمومی استانداری و رئیس ستاد هماهنگی کاروان پیاده آذربایجان شرقی در جلسه این ستاد در استانداری از تمامی دستگاه های دولتی درخواست کردکه برای هرچه با شکوه تر شدن این حرکت که به عنوان افتخار استان و شهر تبریز است، حمایت وپشتیبانی لازم را به عمل آورند.