آرشیو چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۹۴۷
نگاه سوم
۸

روزی حساس برای صباباتری

پنجمین دور مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در حالی امروز در نقاط مختلف این قاره پیگیری می شود که سرنوشت صعود در بیشتر گروه ها با نتایج این دیدارها مشخص می شود.

در پنجمین دوره دو تیم فولاد خوزستان و صباباتری تهران به عنوان نماینده ایران حضور داشتند.

در گروه نخست این مسابقات فولاد ایران در شرایطی میهمان القادسیه کویت است که دیگر نمی توان شانسی برای صعود این تیم متصور بود، فولاد در نخستین دیدار با 6 گل القادسیه را در هم کوبید اما، اکنون این تیم کویتی است که با 7 امتیاز در یک رده بالاتر از فولاد 4 امتیازی قرار گرفته است.

فریادهای خشمگینانه هواداران فولاد پس از شکست برابر پاختاکور و آرزوی وداع آبرومندانه با لیگ قهرمانان تنها انگیزه های فولاد برای موفقیت در دیدار روز چهارشنبه برابر القادسیه است اما، تیم کویتی که به دنبال کم کردن اختلاف خود با تیم پاختاکور ازبکستان است، امید زیادی به 3 امتیاز این دیدار دارد.

در دیگر دیدار این گروه پاختاکور ازبکستان میهمان الاتحاد سوریه است.

صباباتری پس از برتری مقتدرانه 4 بر 2 برابر الوحده امارات، میزبان الغرافه قطر است. صبایی ها که در دیدار رفت تیم قطری را با 2 گل شکست داده اند باید بار دیگر پیروزی را تکرار کنند تا بخت ادامه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشند.

بازیکنان صباباتری که اکنون ارزش امتیازهای از دست رفته در دیدارهای خانگی را بهتر حس می کنند، برابر الغرافه به دنبال هر 3 امتیاز خواهند بود.

در دیگر دیدار این گروه الکرامه صدرنشین با کسب پیروزی برابر الوحده گام بلندی برای صعود خواهد برداشت.