آرشیو چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۱۶۶
بازار سرمایه
۱۰

سهام داران گردباف یزد دست خالی از مجمع برگشتند

در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت گردباف یزد سودی بین سهام داران تقسیم نشد.

به گزارش خبرنگار ما، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت گردباف یزد در تاریخ 29 فروردین ماه سال جاری برگزار شد و طی آن شرکت در پایان سال مالی 84 به ازای هر سهم مبلغ یک هزار و 430 ریال زیان کسب کرد.این در حالی است که در این جلسه سودی بین سهام داران تقسیم نشد. همچنین در این مجمع صورت های مالی شرکت برای سال مالی منتهی به پایان آذر 84 و گزارش فعالیت هیات مدیره مورد بررسی و تصویب مجمع قرار گرفت.

بر این اساس شرکت برای سال مالی 84 مبلغ هفت میلیارد و 12 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش کسب کرد که پس از کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته، سود ناخالص به مبلغ یک میلیارد و 353 میلیون ریال رسید.از این مبلغ هزینه های عملیاتی کسر و با این حساب زیان عملیاتی شرکت مبلغ چهار میلیارد و 251 میلیون ریال اعلام شد. به زیان عملیاتی نیز هزینه های مالی اضافه و خالص درآمدهای متفرقه کسر شد و زیان خالص شرکت به مبلغ پنج میلیارد و 149 میلیون ریال رسید. به زیان خالص، زیان انباشته در ابتدای دوره و تعدیلات سنواتی اضافه و در پایان مبلغ 22 میلیارد و 561 میلیون ریال زیان انباشته در پایان دوره در حساب های شرکت منظور شد.

مؤسسه حسابرسی آزمون نیز گزارش حسابرسی خود را ارایه کرد که طی آن به استثنای محدودیت های مندرج در بندهای پنج و 12 حسابرسی این مؤسسه براساس استانداردهای حسابرسی انجام شده است.