آرشیو شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۱۱۰۵
ایران
۳

فرمانده نیروی انتظامی: گزارشی از آزادی گروگان های سیستان دریافت نکرده ایم

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر آزادسازی گروگان های حادثه «تاسوکی» در سیستان و بلوچستان به دست نرسیده است.

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم پریروز)پنجشنبه (در حاشیه همایش گرامیداشت روز «معلم» و اساتید ناجا در جمع خبرنگاران در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه های بزرگ، تاکید کرد: در حال حاضر شرایط به گونه یی است که شاید تامین امنیت فیزیکی زنان در ورزشگاه ها مساله اساسی نباشد، بلکه حفظ امنیت اخلاقی برای بانوان و همچنین تامین امنیت مسیرهای رفت و برگشت آنها حایز اهمیت است. وی اضافه کرد: خوشبختانه وضعیت امنیتی کشور نسبت به کشورهای منطقه مناسب است و همواره برای ارتقای امنیت در جایگاه بین المللی در تلاشیم. سردار احمدی مقدم همچنین در خصوص وضعیت قرارگاه عملیاتی شرق کشور، خاطرنشان کرد: این قرارگاه در حال حاضر طبق برنامه مشغول فعالیت است که بر این اساس انتظار می رود تا پایان پاییز سال جاری، تمامی مرزهایی که احتمال ورود کاروانهای مختلف در آنها می رود، تحت کنترل قرار گیرد.

فرمانده ناجا تصریح کرد: درصددیم با انسداد مرز، امنیت مطلوب را تامین کنیم.

وی همچنین در خصوص بودجه نیروی انتظامی جهت رسیدن به خودکفایی در زمینه پژوهشی و مطالعاتی اذعان کرد: بودجه برنامه های آموزشی و پژوهشی در درون آنها نهفته است و از این رو در صورت تصویب بودجه برای تامین هزینه های آموزشی و تحقیقاتی از سوی دولت، برنامه ریزی های سازمانهای مربوطه به اجرا در می آید.