آرشیو شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۱۱۰۵
حوادث
۱۱

جنازه های 3 زن امریکایی در وان حمام

ادوارد جرج مک گروگر، تبهکار 33امریکایی پس از 16 سال به جرم کشتن یک زن و اتهام دو جنایت مشابه دیگر دستگیر و روانه زندان شد.

ادوارد در سال 1990 یعنی زمانی که 17 سال بیشتر نداشت اسیر وسوسه های شیطانی شد و با ورود به خانه همسایه اش کیم لوییز ویلدمن 38 ساله او را تحت شکنجه جنسی قرار داد و سپس با ضربه های کارد از پا درآورد و در وان حمام رها کرد.

پلیس تگزاس که در آن سالها موفق به دستگیری جانی بی رحم نشده بود دیروز بعد از 16 سال او را حین رانندگی در محور جنوب غربی هرستون ردیابی و دستگیر کرد. در همین بین کشته شدن دو زن دیگر به نام های رانیله سابجکتز 28 ساله و مندی روبین 25 ساله به مرکز پلیس هرستون گزارش شد و چون سه جنایت مورد نظر به شیوه مشابهی صورت گرفته و تمامی قربانیان در وان حمام رها شده بودند کارآگاهان جنایی امریکا بر این باورند که ادوارد عامل اصلی آنها است. از سوی دیگر اعلام شده دانیله و مندی نیز همسایگان آدمکش 33 ساله بودند و همین مساله باعث شده پلیس هرستون به فرضیه اش مطمئن تر باشد.

ادوارد هم اکنون به جرم کشتن لوییز با وثیقه یک میلیون دلاری بازداشت شده تا نتیجه تحقیقات پلیس و کارشناسان درباره پرونده دو زن قربانی دیگر تکمیل شود.