آرشیو شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۱۱۰۵
حوادث
۱۱

شگرد عجیب 2 جوان برای اخاذی از رانندگان

گروه حوادث: دو جوان که با شیوه یی عجیب قصد اخاذی و سرقت از رانندگان را داشتند با تلاش ماموران کلانتری 135 آزادی تهران دستگیر شدند.

ماموران کلانتری آزادی حین گشتزنی در خیابان آزادی متوجه جوانی شدند که خود را از یک اتومبیل آویزان کرده و با داد و فریاد مانع ادامه حرکت راننده شده بود. ماموران پس از مواجهه با این صحنه برای بررسی ماجرا وارد عمل شدند و مرد جوان مدعی شد راننده هنگام عبور از کنار وی با اتومبیل او را زیر گرفت و قصد فرار داشت که او خود را به ماشین آویزان کرده تا مانع فرار وی شود.

راننده خودرو پس از شنیدن حرف های این جوان به ماموران گفت من مشغول رانندگی بودم که این مرد یکدفعه خود را از در و پنجره اتومبیل آویزان کرد و به من گفت تا به وی پول ندهم نمی گذارد از آنجا بروم.

در این میان چند رهگذر که شاهد ماجرا بودند نیز اظهارات مرد راننده را تایید کردند و بدین ترتیب ماموران متوجه قصد اخاذی مرد جوان که سیامک نام دارد شدند و او را دستگیر کردند. این در حالی بود که چند راننده دیگر هم با مراجعه نزد ماموران به آنها گفتند که این مرد جوان و همدستش چند روزی است با این شگرد از مردم اخاذی می کنند.

با افشای این موضوع بلافاصله همدست سیامک به نام حسین نیز شناسایی و دستگیر شد و این دو بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

این دو متهم در اعترافات خود گفتند: ما با ایستادن در مناطق پرترافیک زمانی که اتومبیل ها مجبور به کم کردن سرعت خود بودند از آنها آویزان می شدیم و ادعا می کردیم بخاطر تصادف با آنها زخمی شده ایم و تا از راننده پول نمی گرفتیم اجازه حرکت به آنها نمی دادیم.

بنا به این گزارش هم اکنون تحقیقات از 2 متهم ادامه دارد.