آرشیو پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۳۴۶۸
صفحه آخر
۲۴

روی خط خبر

ادبیات داستانی بسیج

برای اولین بار پنجمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج در دو بخش استانی و کشوری برگزار می شود. امیرحسین فردی دبیراین جشنواره است.

نمایشی در شهرهای دیگر

نمایش «درام های زندگی» به کارگردانی بابک محمدی که در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه است، در شهرهای دیگر اجرا خواهد شد. گرگان اولین میزبان درام های زندگی خواهد بود.

آغداشلو در یزد

29 اردیبهشت ماه آیدین آغداشلو به یزد می رود تا درباره هنر و تاثیر آن در درس های دیگر سخنرانی کند. سالن سینما دانش آموز یزد محل برگزاری این برنامه است.

دو کانون در خانه موسیقی

تالار رودکی 22 و 25 اردیبهشت ماه میزبان اعضای کانون مدرسان و آهنگسازان رهبران کر و ارکستر خانه موسیقی خواهد بود. ساعت 14 اعضای این دو کانون گردهم می آیند.

جایزه برای یک ایرانی

دیپلم افتخار کارگاه آموزشی جشنواره مدیا ویو مجارستان به نریمان چاپچی و رافائل سنپیترو که فیلم کوتاه مشترک ساختند تعلق گرفت. چاپچی عکس هایی از ترکمن های ایران در جشنواره به نمایش درآورده بود.

با تئاتر بانوان

400متن نمایشی برای شرکت در جشنواره تئاتر بانوان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. این نمایشنامه ها در حال بازخوانی است.

انتخاب قیصر

دو مجموعه شعر در ملکوت سکوت و از شرابه های روسری مادرم سید حسن حسینی با انتخاب قیصر امین پور به چاپ پنجم رسید.

اظهار نظر رضاداد

علیرضا رضاداد مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در گفت وگویی با ایرنا گفت: توسعه همه جانبه سینمای کشور از نیازهای امروز سینمای ملی است.