آرشیو یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۱۱۱۲
اقتصاد نو
۱۲

اختصاص منابع بانک ملی ایران به سرمایه گذاری های مولد

گروه اقتصادی : مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: زمینه سازی برای حل معضلات کشور از افزایش شاخاهای بانک مهمتر است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، عبدالحمید انصاری در همایش بررسی عملکرد سال 84 و تبیین برنامه های سال 85 بانک ملی ایران افزود: بانک ملی ایران صرفا در پی افزایش شاخاهای بررسی عملکرد خود نیست بلکه این بانک تلاش می کند زمینه را برای رفع مشکلات و معضلات جامعه فراهم کند.

وی اظهار داشت: بانک می تواند با جهت دهی منابع به سمت بخش های بازرگانی و خدمات، شاخاهای خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهد ولی این اتفاق چقدر از مشکلات مردم جامعه را برطرف می کند؟

انصاری یکی از معضلات اساسی جامعه را بیکاری توصیه کرد و یادآور شد:برنامه ریزی و سرمایه گذاری های دولت و مجلس در جهت رفع مشکل بیکاری در سطح جامعه است چرا که این معضل، معضلات دیگر را نیز دامن می زند.

وی گفت: به همین منظور تسهیلات بانک باید به سرمایه گذاری های مولد و اشتغال زا اختصاص یابد چرا که در چنین وضعیتی رضایت عمومی جامعه افزایش می یابد.

مدیرعامل بانک ملی ایران که در همایش بررسی عملکرد سال 84 و تبیین برنامه های سال 85 این بانک در جمع اعضای هیات مدیره، روسای ادارات مرکزی و ادارات امور شعب استان ها، سرپرستی ها و شعب مستقل بانک ملی ایران سخن می گفت، با اشاره به اهمیت برخورد مناسب کارکنان بانک در شعب اظهار داشت: رفتار غیرمناسب کارکنان شعب در برخورد با افراد در شان و منزلت بانک ملی ایران نیست.