آرشیو دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۵۸۶۳
شهرستان ها
۲۰

فرمانده سپاه منطقه قزوین: ولایتمداری شاخصه اصلی بسیج و سپاه است

قزوین- خبرنگار رسالت:ولایتمداری و اطاعت از رهبری شاخصه اصلی بسیج و سپاه است.

سردار جباری، فرمانده سپاه منطقه قزوین در همایش اعضای شورای حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سپاه این منطقه ضمن بیان مطلب فوق گفت: امروز سعادتمندی حاصل نخواهد شد جز آنکه به ائمه اطهار و امامان معصوم(ع) متوسل شویم و از رهبر جامعه اسلامی اطاعت کنیم.

فرمانده سپاه منطقه قزوین با اشاره به حساسیت وضعیت فعلی کشور در مسائل فناوری صلح آمیز هسته ای اظهار کرد: سال 85 که به نام پیامبراعظم(ص) نامگذاری شده است سال سرنوشت سازی است لذا بسیج باید در همه عرصه های فرهنگی، صنعتی، اقتصادی و... آماده باشد.

سردار جباری مقاومت، وحدت واخلاق را محور کار بسیج دانست و اذعان کرد: باید روح مقاومت، ایستادگی، وحدت کلمه و اخلاق توام با ایمان و معنویت در بسیج توسعه یابد.

فرمانده سپاه منطقه قزوین، بسیج را عامل مهمی در توسعه فرهنگ اسلام ناب محمدی ذکر نمود وخاطرنشان کرد: اعضای شورای حوزه و پایگاه های بسیج باید با برنامه ریزی وانجام به موقع ماموریت های محوله، بتوانند در مسیری که سبب توسعه وتکامل فکری روحی و ایمان جوانان و نوجوانان ایران اسلامی می شود قدمهای موثری بردارند.

وی در پایان مبارزه با زشتی، پلیدی، فساد و ناهنجاری در کشور را وظیفه هر فرد مسلمان دانست و نقش بسیج را دربارور کردن ارزشهای اسلامی مهم ارزیابی کرد.