آرشیو چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۹۵۹
خرید و فروش
۲۳

فرصت های شغلی

استخدام مهندس سرامیک یا شیمی

یک واحد تولیدی معتبر واقع در شهرک صنعتی لیا (قزوین) از یک نفر مهندس سرامیک یا شیمی به عنوان کارشناس با حداقل 2 سال سابقه کار ترجیحا در صنعت شیشه دعوت به همکاری می کند.

متقاضیان می توانید تا 4 خرداد ماه مشخصات و سوابق خود را به صندوق پستی 3137-34185 ارسال کنند.

استخدام کارشناس امور مواد معدنی و...

یک شرکت معتبر صادراتی واقع در تهران از کارشناس در امور مواد معدنی برای صادرات و منشی مسلط به کامپیوتر و زبان انگلیسی دعوت به همکاری می کند.

متقاضیان می توانند مشخصات و سوابق خود را به صندوق پستی 6517/19395 ارسال کنند.

استخدام مهندس مکانیک شیمی و صنایع

یک شرکت معتبر صنعتی در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات صنایع دارویی، شیمیایی و پتروشیمی برای ارتقای کادر تخصصی خود در زمینه فروش، پروژه ها، طراحی و تولید از مهندس مکانیک، شیمی و صنایع (کارشناس و کارشناس ارشد) با حداقل 10 سال سابقه کار مفید برای تصدی پست مدیریت و 5سال تجربه مفید برای تصدی پست کارشناسی دعوت به همکاری می کند. علاقه مندانی که تجربه های آنها در زمینه مخازن تحت فشار، میکسرها، رآکتورهای شیمیایی، مبدل های حرارتی و مخازن ذخیره هستند می توانند مشخصات و سوابق خود را تا اول خرداد ماه به صندوق پستی 147-15855 و یا پست الکترونیکی mdico-employment@yahoo.com ارسال کنند.

استخدام حسابدار، کارشناس شبکه

یک شرکت اینترنتی از 3 نفر حسابدار با مدرک لیسانس حسابداری با حداقل یک سال سابقه کار، 10 نفر کارشناس شبکه با مدرک فوق دیپلم کامپیوتر، ترجیحا موتور سوار، 15 نفر بازاریاب مجرب خانم و آقا و 5 نفر تحصیلدار با مدرک دیپلم و موتور و حسن سابقه دعوت به همکاری می کند.

متقاضیان می توانند مشخصات و سوابق خود را تا 2 خرداد ماه به شماره فکس 22612602 ارسال کنند.