آرشیو پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۱۸۵۲۰
اخبار ورزشی
۱۳

با حضور دو وزیر کابینه صورت گرفت برگزاری سومین جشنواره شیخ بهایی در اصفهان

سومین جشنواره کارآفرینی شیخ بهایی از دیروز با برپایی مراسم افتتاحیه در میهمانسرای هتل عباسی اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از اصفهان، این جشنواره با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کشور، تقدیر از برترین های عرصه کارآفرینی و ایجاد فضای تعامل و همکاری بین فعالان عرصه های مختلف کارآفرینی و با شعار «تعامل، همکاری و سرمایه گذاری» برگزار می شود. در این جشنواره که با حضور وزیر کار و امور اجتماعی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مسئولان کشوری و استانی، ایرانیان کارآفرین مقیم خارج، سرمایه گذاران و کارشناسان برگزار می شود، از میان 191طرح پذیرفته شده، کارآفرینان، طراحان کسب وکار و حامیان کارآفرینی برتر انتخاب و معرفی خواهند شد.

سومین جشنواره کارآفرینی متشکل از دو بخش مسابقه ای و غیرمسابقه ای است که بخش مسابقه ای شامل «طراحان کسب و کار» و «کارآفرینان» و حامیان کارآفرینی و بخش غیرمسابقه ای شامل «بورس ایده» کارگاه آموزشی، و نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینان است.

لازم به ذکر است در کنار نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینان که از 40غرفه تشکیل شده است، چهار کارگاه آموزشی با موضوعات مهندسی خلاقیت، مالکیت معنوی، مبانی حقوقی و تجاری، انتقال فناوری و تحقیق و توسعه و نقش آن در رقابت پذیرکردن بنگاههای اقتصادی برپا می شود.