آرشیو سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۵۸۷۰
شهرستان ها
۶

استاندار اردبیل: هنرمندان باید با ابتکار رسالت سنگین خود را انجام دهند

اردبیل- خبرنگار رسالت

استاندار اردبیل گفت: هنرمندان استان اردبیل باید با ابتکار و قدرت رسالت سنگین و تاریخی خود را انجام دهند.

علی نیکزاد در دیدار هنرمندان انجمن سینمای جوانان اردبیل افزود: زندگی شما عزیزان معنویت خاصی دارد و همین هنر شماست که تاریخ را به وجود آورده که اگر عکس و فیلمی وجود نداشت تاریخ نیز به این شکلی که هست ماندگار نبود.

وی با اشاره به اینکه وفای به عهد و پیمان یکی از سیره های رسول اکرم (ص) است.قول مساعد در خصوص تامین سرپناهی مناسب برای هنرمندان متعهد ومستعد دفتر اردبیل، تاسیس نمایندگی انجمن اردبیل را در شهرستانهای خلخال، گرمی و کوثر و تجهیز بیشتر و بهتر نمایندگی پارس آباد و نیز ایجاد زمینه های اشتغال برای فارغ التحصیلان و هنرمندان دفاتر از طریق مذاکره با ادارات و سازمان ها را داد.

در این جلسه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز ضمن برشمردن نیازها و مشکلات هنرمندان استان به استعدادهای نهفته آنان اشاره کرد و نسبت به تامین ساختمان مناسب برای انجمن سینمای جوان اردبیل تاکید کرد. وی در ادامه آمادگی جوانان هنرمند انجمن را برای تولید برنامه های مورد نیاز مراکز و سازمان های دولتی و غیردولتی در قالب فیلم و عکس اعلام نموده و ابراز امیدواری کرد که هنرمندان استان با قدرت و خلاقیت به کار خود ادامه دهند