آرشیو چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۵۸۷۱
اقتصادی
۴

برخی نمایندگان، سکه اهدایی وزیر جهاد کشاورزی را برگرداندند

محمدرضا اسکندری وزیر جهاد کشاورزی به اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس یک سکه 20 گرمی هدیه کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس روز یکشنبه سی و یک اردیبهشت در راهروهای مجلس شنیده شد، محمدرضا اسکندری وزیر جهاد کشاورزی، به برخی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی یک سکه 20 گرمی هدیه داده است. محمدرضا اسکندری چند روز قبل، برخی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس را به دفتر خود دعوت می کند و پس از بحث و گفتگو، در پایان سررسید سال 85 را به آنها هدیه می دهد که در لا به لای این سررسید سکه 20 گرمی با نقش گندم موجود بود.

خبر هدایای وزیر جهاد کشاورزی به اطلاع برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی می رسد و برخی از نمایندگان به دریافت کنندگان هدایا پیشنهاد دادند تا هدایا را برگردانند و سپس در این زمینه با رئیس جمهور صحبت شود.

یکی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی که در جلسه حضور داشت و هدیه وزیر جهاد کشاورزی را گرفت با تائید این خبر به خبرنگار فارس گفت: بعد از تعطیلات عید نوروز وزیر جهاد کشاورزی با رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس هماهنگی کردند تا جلسه ای با اعضای کمیسیون برگزار شود که بعد از مدتی حدودا یک ماه پیش، اعضای کمیسیون کشاورزی به دفتر وزیر دعوت شدند. این نماینده مجلس با بیان اینکه در این جلسه بحث های کلی در خصوص مسائل کشاورزی همچون باز سازی و نوسازی بخش کشاورزی مطرح شد، افزود: در پایان جلسه به نمایندگان سر رسیدی داده شد که بعد از خروج از جلسه متوجه شدیم در این سر رسید سکه ای با نشان گندم وجود دارد. این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اضافه کرد: برخی از نمایندگان سکه را برگشت دادند اما برخی هم آن را بر اساس سلیقه خود صرف امور خیریه و مساجد کردند!وی افزود: وزیر جهاد کشاورزی به نمایندگانی که قصد داشتند سکه را برگشت دهند گفت که این سکه ها را از جیب خودم بخشیدم و پس نمی گیرم. این عضو کمیسیون کشاورزی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا سکه 20 گرم وزن داشته است گفت: ما سکه را وزن نکردیم و احتمالا” اینگونه بوده است.