آرشیو چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۵۸۷۱
ورزش
۸

آری هان: پرسپولیس دگر گون می شود

سرمربی هلندی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از ترک تهران، گفت: برای فصل آینده برنامه های ویژه ای را تدارک دیده ایم که امیدوارم با تمام دشواری هایش بتوانیم عملکرد خوب و نتایج قابل توجهی داشته باشیم.

آری هان که با نظر باشگاه پرسپولیس و برای تشریح برنامه هایش در فصل آینده و اتفاقات پیش آمده در فینال جام حذفی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده بود با اشاره به آنچه که او آن را نابسامانی های فوتبال پرسپولیس خواند گفت: پرسپولیس لطمات زیادی دیده است؛ امیدوارم برای فصل آینده مشکلات به حداقل برسد.

وی اظهار داشت: پرسپولیس دگرگون خواهد شد. هیئت مدیره باشگاه و مدیرعامل خواسته های من را می دانند و حتی کتبا برنامه های خود را به آنان اعلام کرده ام. امیدوارم با آماده شدن کلیه این خواسته ها، بتوانم آن گونه که هدفم است برنامه های فنی پرسپولیس را پیش ببرم.

آری هان تاکید کرد: قطعا خیلی از بازیکنان پرسپولیس از این تیم باید جدا شوند. بازیکنانی که قبلا با ما تمرین نمی کردند دیگر در لیست ما جایی ندارند. سه الی چهار بازیکن از نوزده بازیکن کنونی نیز باید بروند، قصد داریم هشت الی نه بازیکن جدید را جذب کنیم. سرمربی هلندی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: می دانم عملی کردن برنامه های ارائه شده به باشگاه کار دشواری است. انصاری فرد روزهای سختی خواهد داشت و امیدوارم که به رغم تمام سختی های موجود زمانی که به تهران بازمی گردم کلیه این برنامه ها عملی شده باشد.