آرشیو چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۵۸۷۱
صفحه آخر
۲۴

رویدادهای فرهنگی، هنری

مسابقه کتابخوانی درکتابخانه مهرآباد با عنوان قهرمان کربلا از دهم تا بیست و دوم خردادماه برگزار می شود. سئوالات مسابقه از کتاب زنان نامدار شیعه اثر احمد عیسی فر می باشد. علاقمندان جهت دریافت کتاب و سئوالات می توانند به کتابخانه فوق مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66620163 تماس حاصل نمایند.

خانه فرهنگ نور کارگاه آموزشی را با عنوان مهارت های زندگی طی روزهای هشتم، بیست و دوم و بیست و نهم خردادماه در سالن آمفی تئاتر این خانه فرهنگ با موضوع فضاشناسی خانواده، مقابله با هیجانات، روش فرزند پروری و مشاوره قبل از ازدواج و راه های شاد زیستن در خانواده را به صورت رایگان برگزاری می کند. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 44088707 تماس حاصل نمایند.

نمایشگاه نقاشی چوب نقش عشق با آثاری از مرتضی اسکندر نژاد در اسلامشهر دایر شد. وی گفت: هدف از برپایی نمایشگاه ایجاد زمینه رشد هنرمندان و علاقمندان به صنایع دستی و ارائه آثار هنری برتر می باشد. وی تاکید کرد بازار کار این هنر بدون پشتیبانی و رایزنی رونق خاصی ندارد.

جلوه آبرنگ عنوان نمایشگاه نقاشی آبرنگ فهیمه یاسین است که از اول لغایت دهم خرداد ماه در نگارخانه فرهنگسرای بانو دایر می باشد، در این نمایشگاه 30 اثر نقاشی با سبک رئال در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است. دوستداران هنر نقاشی می توانند طی روزهای یاد شده به فرهنگسرای فوق واقع در خیابان ولی عصرضلع شمالی پارک ساعی کوی ساعی مراجعه نمایند.