آرشیو شنبه ۶ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۱۲۳
ورزش
۱۴

فرهنگ، جام جهانی، صلح جهانی

همزمان با برگزاری جام جهانی فوتبال، به ابتکار عده یی از متخصصان جوان ایرانی، سایت اینترنتی قکط.24ع ظق ع ضح. ننن راه اندازی شد.

این سایت با شعار فرهنگ، جام جهانی، صلح جهانی سعی دارد با رویکردی فرهنگی صحنه نبرد تیم ها در جام جهانی فوتبال را به عنوان زمینه ساز صلح جهانی به مخاطبان یادآوری کند.

سایت صحنه 24 با بهره گیری از تکنیک نوظهور تبلیغات پیکسلی که از جاذبه های بسیاری برخوردار است طراحی شده است و با اتکا به علایم و نمادهای افراد، گروه ها، سازمان ها و... کاربران اینترنتی را به مقصدهای موردنظر راهنمایی می کند.

افراد، گروه ها، سازمان ها و اقشار مختلف مردم با هر دیدگاه و نقطه نظری می توانند در شرایطی مساوی، بخشی از این صفحه را به خود اختصاص داده و به ارایه نقطه نظرات خود بپردازند. این صفحه دارای بیش از 10 هزار بلوک است که پس از پر شدن تمامی بلوک های آن، این صفحه به صحنه حمایت از آثار فرهنگی و صلح جهانی بدل خواهد شد. به گفته طراحان این سایت، صحنه 24 بستری مناسب برای حضور افراد و فرهنگ های مختلف در کنار هم خواهد بود و به این طریق سعی دارد صلح جهانی را در مقیاس یک صفحه اینترنتی به نمایش بگذارد.

علاقه مندان با مراجعه به این سایت قادر خواهند بود ضمن حمایت از این فعالیت فرهنگی به آسانی به آدرس های اینترنتی دلخواه خود دست یابند.

گفتنی است در حال حاضر بسیاری از خبرگزاری های ورزشی، روزنامه ها و سایت های مرتبط با جام جهانی در این سایت حضور دارند.