آرشیو پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۱۳۱
حوادث
۱۱

عذاب وجدان، قاتل را تسلیم قانون کرد

قاتلی که 19 ماه پیش، فردی را در یکی از مناطق شاهرود با ضربه چاقو به قتل رسانده بود گرفتار عذاب وجدان شد و خود را به نیروی انتظامی معرفی کرد.

یازدهم مهرماه سال 83، جسد فردی که به وسیله چاقو به قتل رسیده بود در کنار یک جاده فرعی حدفاصل بسطام به روستای گرجی از توابع شهرستان شاهرود کشف شد.پرونده این قتل توسط ماموران کلانتری بسطام و ماموران آگاهی شاهرود مورد پیگیری قرار گرفت.

ماموران در همان مراحل اولیه پیگیری پرونده، هویت قاتل را شناسایی کردند اما علیرغم تحقیقات و ردیابی متعدد در شهرهای گنبد، گرگان، بجنورد و سایر شهرها، موفق به دستگیری قاتل نشدند تا اینکه چند روز پیش قاتل خود را به کلانتری بسطام معرفی کرد.

در تحقیقاتی که از متهم در زمینه این قتل به عمل آمد وی ضمن اعتراف به قتل اظهار داشت: روز حادثه به دلیل اختلافاتی که با مقتول داشتم با او درگیر شدم و با ضربه چاقو وی را مضروب و با مشاهده خون وحشت کرده و از صحنه فرار کردم.

طی این مدت در شهرهای مختلف کارگری می کردم و چون می دانستم دیر یا زود دستگیر می شوم و همچنین بخاطر عذاب وجدانی که داشتم، دیگر به بن بست رسیده بودم. بنابراین تصمیم گرفتم خودم را به دست قانون بسپارم.