آرشیو پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۱۳۱
ورزش
۱۴

قائم مقام باشگاه استقلال: انصاری فرد از استقلال هیچ بازیکنی نمی گیرد

قائم مقام و سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: باشگاه پرسپولیس و محمد حسن انصاری فرد، مدیر عامل این باشگاه عاقل تر از این حرف ها هستند که بخواهند از تیم استقلال بازیکنی جذب کنند.

علی نظری جویباری با بیان این مطلب اظهار داشت: پرسپولیس در صورتی که بخواهد از استقلال بازیکنی بگیرد ما هم بیکار نمی نشینیم و با تعدادی از بازیکنان این تیم صحبت می کنیم و نظر مساعدشان را برای آمدن به استقلال جلب می کنیم.

وی افزود: طالب لو هیچ مشکلی با باشگاه استقلال تهران ندارد و کادر فنی و مسوولان این باشگاه خواهان تمدید قرارداد وی هستند اما با این حال ما هیچ بازیکنی را به زور در استقلال نگه نمی داریم. نظری جویباری ادامه داد: چند بازیکن استقلال قراردادشان با این باشگاه به پایان رسیده و هر باشگاهی می تواند آنها را جذب کند، از طرف دیگر استقلال خواهان حفظ این بازیکنان است اما خود بازیکنان هم باید به استقلال و پیراهن این تیم تعصب خاصی داشته باشند.

قائم مقام استقلال تصریح کرد: درباره تمدید قراردادها مذاکرات خود را آغاز کرده ایم و منتظر تسویه حساب بازیکنان هستیم تا با حل این مشکل قرارداد آنها تمدید شود.

وی افزود: با طالب لو و صادقی قبل از سفر به آلمان صحبت کردم و مشکلی نیز از جهت تمدید قرارداد نداریم همچنین در صحبت با مدیران باشگاه مقرر شد که مشکلات مالی هم سریع تر حل شود تا قراردادها تمدید شود.

نظری جویباری خاطر نشان کرد: با بازیکنان جدید و مد نظر کادر فنی هم صحبت کرده ایم اما تا زمانی که حضورشان در استقلال قطعی نشود از این بازیکنان نام نمی بریم، در تلاش هستیم تمامی بازیکنان مورد نظر قلعه نویی را برای فصل آینده به استقلال بیاوریم.

سرپرست استقلال در خصوص قرارداد مجتبی جباری با این باشگاه اظهار داشت: جباری هنوز با استقلال قرارداد دارد، او در ابتدای فصل گذشته با استقلال قرارداد دو ساله امضا کرد و به همین دلیل هم باید فصل آینده در این تیم باشد.

هر کس در خصوص قرارداد جباری با استقلال شک دارد می تواند به فدراسیون فوتبال مراجعه و از جزییات قرارداد وی با خبر شود و استعلام کند.