آرشیو شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۱۳۲
حوادث
۱۱

اعتراف یک جانی باند به 7 قتل

جوان 26 ساله یی که به اتهام قتل یک راننده تحت تعقیب کارآگاهان شهرستان «سراوان» در استان سیستان و بلوچستان بود، پس از دستگیری به 7 فقره جنایات هولناک در شهرستانهای مختلف اعتراف کرد.

ایسنا روز گذشته گزارش داد ماموران نیروی انتظامی سراوان جوان 26 ساله یی به نام جهانگیر را دستگیر کردند و وی در بازجویی به 7 فقره قتل اعتراف کرد. جهانگیر با اعلام اینکه اولین قتل را در سال 83 مرتکب شده است، اظهار کرد: 23 ساله بودم که پدر و مادرم را در منطقه «حالق» شهرستان سراوان به قتل رساندم.

متهم به ارتکاب 7 فقره جنایت در خصوص چگونگی و نحوه کشتن طعمه هایش به پلیس گفت: پس از کشتن والدینم به کرمان رفته و در جریان آشنایی با فردی به نام «بهروز» در شهرستان کهنوج او را نیز کشتم.

متهم در ادامه اظهاراتش، پلیس را در جریان قتل نوجوانی در شهرستان یزد قرار داد و به کشتن او نیز اعتراف کرد.همچنین «جهانگیر» در ادامه اعترافاتش، کارآگاهان را در جریان آشنایی با زن و شوهری به نام «سعید» و «لیلا» قرار داد و اظهار کرد: طی آشنایی با این زن و شوهرسوار بریک دستگاه موتوسیکلت به سمت شیراز رفتم و به همراه آنها در مسافرخانه یی معروف به «گیتی» در دروازه اصفهان اقامت کردم. وی افزود: در مدت اقامت در مسافرخانه با افرادی به نامهای «انور»، «علی» و «احمد» آشنا شده و چند روز پس از این آشنایی، موتوسیکلت را از «سعید» به امانت گرفته و به اتفاق «احمد» و «انور» به سمت مرودشت حرکت کرده و در تفرجگاه جنگل «مرودشت»، زمانی که «احمد» مرا با «انور» تنها گذاشته بود، «انور» را با ضربات چاقو به قتل رساندم و با سرقت موتوسیکلت به همراه «احمد» از محل جنایت متواری شدیم.

«جهانگیر» در ادامه اعترافات هولناکش به قتل یک زن به نام «سودابه» در یکی از محله های بنام شیراز اعتراف کرد. سرانجام در آخرین جنایت جهانگیر اقدام به کرایه یک خودروی سواری پیکان دربستی کرد و طی مسیر «عبدالقادر» راننده خودرو را با ضربات چاقو به قتل رساند و در حالی که مدارکش در محل جنایت باقی مانده بود، توسط پلیس دستگیر شد.

این خبر روز گذشته در حالی اعلام شد که روزنامه اعتماد پیش از این گزارش مشروح آن را چاپ کرده بود و خوانندگان محترم می توانند جزییات جنایات این مرد را در صفحه حوادث شماره 17 اردیبهشت ماه بخوانند