آرشیو سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۱۳۵
اخبار اقتصادی
۹

مدیر عامل امداد خودرو سایپا: جاده کنار دریای خزر تحت پوشش خدمات شبانه روزی امدادی قرار می گیرد

گروه اقتصادی : امداد خودرو سایپا جاده کناره دریای خزر از آستارا تا مشهد مقدس و محور اصفهان به شیراز را تحت پوشش خدمات امدادی قرار می دهد.

به گزارش ستاد خبری سایپا نعمت الله پوستین دوز مدیر عامل امداد خودرو سایپا در جمع مدیران نمایندگی های خدمات شبانه روزی امدادی با اعلام این خبر گفت با بررسی های انجام شده جاده کناره دریای خزر از شهرستان آستارا تا مشهد مقدس به طول 1260 کیلومتر و محور اصفهان به شیراز به طول 485 کیلومتر به علت جاذبه های گردشگری، زیارتی و تردد زیاد مسافران به خدمات امدادی نیاز داشت که شرکت امداد خودرو سایپا اقدامات لازم را برای خدمات امدادی در این دو محور به کار گرفته است.

وی افزود: امداد خودرو سایپا در جاده کناره از آستارا تا مشهد مقدس تعداد 27دستگاه خودرو امدادی و 5 پایگاه ثابت شبانه روزی مستقر خواهد کرد تا خدمات امدادی به هموطنان ارایه گردد. به گفته مهندس پوستین دوز در محور اصفهان به شیراز دو پایگاه شبانه روزی امدادی و 8 دستگاه خودرو امداد مستقر خواهد شد.

وی افزود: شرکت امداد خودرو سایپا در حال حاضر با استقرار 11 گروه امدادی بزرگراه های تهران را تحت پوشش خدمات امدادی قرار داده است و با توجه به گستردگی بزرگراه های تهران و تردد خودروهای سواری در آنها خدمات مطلوبی به شهروندان تهران ارایه شده است.

پوستین دوز خاطر نشان کرد: با استقرار دایمی 74 گروه امدادی محورهای تهران کرج، کرج چالوس، کرج رشت، تهران رودهن، رودهن آمل، رودهن قائم شهر، تهران مشهد، قم اصفهان و تهران قم خدمات امدادی به هموطنان ارایه می شود. مدیر عامل امداد خودرو سایپا همچنین اظهار داشت تعداد 475 نمایندگی و عاملیت مجاز سایپا و سایپا یدک در چارچوب ضوابط و مقررات امداد خودرو سایپا در سراسر کشور خدمات امدادی به مشتریان سایپا و هموطنان ارایه می دهند. وی سرعت در ارایه خدمات و کاهش زمان انتظار خدمات امدادی را از اهداف مهم شرکت امداد خودرو اعلام کرد.