آرشیو سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۹۷۹
خبر
۲

هیات وزیران تصویب کرد

اعتبار پروژه های ملی در 6 ماه نخست امسال تخصیص می یابد

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به موجب تصویب نامه هیات وزیران موظف است 100 درصد اعتبارهای لازم پروژه های ملی را تا پایان شش ماه اول سال جاری تخصیص دهد.

روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام کرد: این سازمان باید هر دو ماه 30 درصد اعتبار لازم پروژه های مذکور را تخصیص و 10 درصد باقیمانده را نیز به پروژه هایی که با تخصیص 100 درصد تکمیل می شوند، اختصاص دهد. وظیفه نظارت بر نحوه مدیریت اعتبارهای تخصیص یافته به دستگاه ها نیز به عهده سازمان مذکور است.

هیات وزیران همچنین به پیشنهاد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با اختصاص 20 میلیارد ریال از محل هزینه های پیش بینی شده برای اجرایی شدن طرح هجرت 3 به بسیج سازندگی موافقت کرد.

مبلغ 60 میلیارد ریال دیگر نیز از محل اعتبارهای استان ها به منظور اجرای طرح یاد شده در اختیار بسیج سازندگی قرار می گیرد که با نظارت معاونت اجرایی رییس جمهور هزینه می شود.

به موجب تصویب نامه هیات وزیران مبلغ 2 میلیارد ریال هم به منظور تامین هزینه های ضروری به نسبت مساوی در اختیار استانداری استان های ایلام و سیستان و بلوچستان قرار می گیرد. مبلغ مذکور پس از مبادله موافقت نامه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هزینه خواهد شد.