آرشیو شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۵۸۸۹
شهرستان ها
۲۰

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد اعلام کرد:همکاری بسیجیان با کمیته امداد امام خمینی(ره)

یزد- خبرنگار رسالت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد اعلام کرد: نیروهای بسیجی با کمیته امام امداد خمینی (ره) استان همکاری می کنند. حمید نصیری با بیان این مطلب در جلسه مشترکی که با حضور فرماندهان بسیج سازندگی شهرستان های سطح استان یزد برگزار شد گفت: این طرح براساس توافقنامه ای که بین فرمانده بسیج سازندگی کشور و سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) به تصویب رسید جهت اجرایی شدن به کلیه استان ها ابلاغ شده است و در استان یزد نیز با استفاده از 500 نیروی بسیجی کارشناسی تمام وقت و پاره وقت اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امام خمینی (ره) استان یزد هدف از اجرای این طرح را بهره مندی از نیروهای بسیجی در راستای فقرزدایی خصوصا در مناطق محروم و تعامل و همکاری بسیج سازندگی با کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرد و افزود: در مرحله اول این طرح در سرفصل های مشارکت های مردمی، اشتغال و طرح اکرام در سطح استان اجرامی شود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 100 هزار نفر از نیازمندان به صورت دائم و موردی از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) استفاده می کنند و در صورت مشارکت نیروهای بسیج سازندگی با این نهاد بسیاری از مشکلات محرومین به دست توانای بسیجیان حل می شود.