آرشیو سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۵۸۹۲
سیاسی
۳

هاشمی رفسنجانی در دیدار نمایندگان مجلس:تفرقه، سمی خطرناک برای کشور است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار نمایندگان مجلس، تفرقه را سمی خطرناک برای کشور و انقلاب عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام حدود صد نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر یک شنبه با هاشمی رفسنجانی دیدار و ضمن محکوم کردن حوادث اخیر که در روز 15 خرداد در شهر قم اتفاق افتاد،پیرامون مسائل کشور گفتگو کردند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار،با تشکر از مواضع نمایندگان مجلس ضمن تاکید بر حفظ اتحاد و وحدت حول مصالح نظام و اسلام بویژه میان نیروهای انقلاب، گفت: شرایط خارجی و داخلی کشور نیاز به نسخه شفا بخش امام (ره) تحت عنوان «وحدت کلمه» و تاکید مقام معظم رهبری تحت عنوان «انسجام ملی» را ضروری تر می کند.

هاشمی رفسنجانی، تفرقه را سمی خطرناک برای کشور و انقلاب عنوان کرد و افزود: البته انتقاد سازنده و اعلام نظر بویژه توسط نمایندگان مردم به معنای تفرقه نیست و اگر مسائل صادقانه مطرح نشود،به ضرر منافع کشور خواهد بود. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استفاده ایران از انرژی صلح آمیز هسته ای تاکید کرد: باید با مذاکره و مشورت، از حقوق مسلم کشور دفاع کنیم.

در این دیدار برخی از نمایندگان حاضر با بیان نظرات خود در خصوص مسائل اخیر، ضمن نگرانی از حملات به نیروهای اصلی انقلاب به بیان نظرات خود پیرامون وحدت، تفرقه افکنی و حوادث 15 خرداد قم، پرونده هسته ای و اقتصاد کشور پرداختند.