آرشیو سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۵۸۹۲
ورزش
۲۳

شکست آنگولا کار آسانی نیست

سرمربی تیم ملی گفت: بازیکنان ما تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا با پیروزی بر آنگولا جام جهانی را با افتخار ترک کنند.

برانکو در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: باور دارم که بازیکنان ما برای پیروزی بر آنگولا از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد. ما می خواهیم تمام توان خود را به کار گرفته و سومین دیدار خود در جام جهانی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی در خصوص تیم آنگولا اظهار کرد: آنگولا تیم بسیار قدرتمندی است و بازیکنان این تیم بازی فیزیکی و درگیرانه را در دستور کار خود قرار می دهند. تمام تیم های راه یافته به جام جهانی جزو تیم های بزرگ جهان بوده و نباید هیچ کدام را دست کم گرفت. به همین دلیل ما هم آنگولا را حریف قدرتمندی می دانیم که شکست این تیم کار آسانی نیست. ایوانکوویچ افزود: باید شکست مقابل مکزیک و پرتغال را به فراموشی سپرده و خود را برای آخرین دیدار آماده کنیم. تمام سعی ما این است که بازیکنان از نظر روحی برای مبارزه با آنگولا آماده شده و سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم.

وی در خصوص ترکیب اصلی تیم ملی در دیدار مقابل آنگولا گفت: نکونام به دلیل دو اخطاره بودن در این دیدار غایب خواهد بود؛ به همین دلیل مسعود شجاعی به ترکیب اصلی تیم بسیار نزدیک شده است. همچنین ما یحیی گل محمدی را هم در این دیدار در اختیار نخواهیم داشت؛اما، بازیکنان ذخیره ما انگیزه زیادی برای پر کردن جای خالی این دو بازیکن دارند. سرمربی تیم ملی در پایان ابراز امیدواری کرد که بازیکنان با ارائه یک بازی زیبا و دیدنی سه امتیاز این دیدار را به نام خود ثبت کنند.